Sunday, August 14, 2011

PAS menjadi Bohsia dan Jalang Politik DAP sehingga Melahirkan anak-anak yang Biadap dan Bongkak terhadap agama dan bangsa.




Pada Ee inilah perbezaannya antara Islam dengan Parti PAS yg memperalatkan Islam. Islam secara jelas melarang aktiviti pelacuran ataupun jual beli maruah wanita utk kepuasan nafsu.Namun Pas pulak terbalik, seolah cuba meletakkan komuniti & bisnes pelacuran itu sebagai sesuatu yg legal, tidak salah dan memiliki hak kebebasan sama seperti komuniti yg lain. Di mana letaknya logik akal mahupun nas Al-Quran yg membenarkan umat Islam berasa bangga bilamana pergerakan atau pertubuhan itu mendapat sokongan para pelacur.

Seingat Ee tidak pernah lagi dalam sejarah Islam apatah lagi dalam sejarah tamadun manusia yg meletakkan sokongan para pelacur sebagai satu lambang kebanggaan.Mungkinkah inilah acuan 'Negara Berkebajikan' ala PAS yg di war-warkan semasa Muktamar Pas yang lepas, menjaga kebajikan pelacur dan mengiktiraf  kegiatan pelacuran.

Apa yang Ee perhatikan semenjak PR memerintah Selangor, Penang misalnya rumah urut, spa dan pelbagai tempat maksiat tumbuh macam selepas hujan, rupanya ada udang di sebalik batu.Manakala di Kelantan pula telah wujud banyak tempat pelacuran termasuklah yg kedudukannya berhampiran dgn pejabat MB Kelantan.Apa nak jadi ni..

Ee merasa pelik bin ajaib, sebuah parti yg mendakwa asas perjuangannya adalah Islam tetapi terlalu naif dan mudah terpesona dengan sokongan kuat para pelacur.Pada Ee nasiblah sesiapa yang sokong PAS, susah payah korang  berpenat kumpul duit susu anak dan belanja dapur keluarga, kemudian tanpa fikir panjang korang dermakan pada PAS melalui uncang dan tin milo masa ceramah politik, alih-alih rupanya derma duit korang tu rupanya dapat pada parti yg bergembira dengan sokongan pelacur.

DAP dilihat sebagai parti teras didalam pakatan haprak,DAP dilihat sebagai kuat di kalangan penyokong haprak, malah kasta paling rendah didalam pakatan iaitu PAS cukup mencintai dan mendambakan kasih sayang DAP hingga sanggup mengadakan hubungan sumbang mahram agar tercapai klimaks nafsu buas mereka.Ee berpendapat bahawa PAS telah menjadi bohsia dan jalang Politik DAP Laknatullah sehingga melahirkan anak-anak yang biadap dan bongkak terhadap agama dan bangsa..

Ee berpendapat Kasta paling rendah dalam pakatan,itulah PAS, menjadi paria buat PKR dan DAP,apabila mempromosi PAS For All ,Ee dapat merasakan  PAS telah menjadi bohsia politik sejak sekian lama,tetapi apakan daya sudah sifat hakiki jalang dan bohsia politik seperti PAS hinggakan sanggup melacurkan diri demi kemarukkan kuasa.

Rasanya Ee belum terlambat mengucapkan tahniah kepada Parti Islam Semalaysia kerana telah membuat kesepakatan dalam isu Gereja lawan Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) baru-baru ini. 

Hassan Ali yang dilaporkan diterjah dalam perjumpaan baru-baru ini telah mengambil sikap berdiam diri apabila diarahkan menutup mulut oleh kepimpinan PAS pusat. Pekara ini bukan pertama kali berlaku dalam kepimpinan PAS sejak mereka bergabung dengan DAP Laknatullah parti yang kita tahu anti Islam dan kaum Melayu ini tetapi sudah kerap kali berlaku.

Pada Ee apa dah jadi dengan kenyataan Hadi Awang yang menuduh UMNO memperbesarkan kes serbuan Hassan Ali dan JAIS terhadap Gereja baru-baru ini.Ini lah PAS yang sememangnya pada pendapat Ee cukup hebat dalam menyalahkan sesuatu pekara yang berlaku kepada UMNO.. walhalkan jelas JAIS terletak dibawah pentadbiran Kerajaan pakatan Selangor dan Hassan Ali adalah Exco Negeri Selangor yang juga merupakan AJK PAS Pusat.

Pada pendapat Ee yang dangkal tentang undang-undang ini bukti dari JAIS dan Hassan Ali jelas menunjukkan bahawa program berbuka puasa disebuah Gereja di Damansara telah diyakini mempunyai agenda songsang yang mana cubaan untuk memurtadkan umat Islam berlaku pada waktu tersebut.Pada Ee perkara ini sangat mustahak untuk dibenteras sebelum ianya menjadi barah kepada umat Islam amnya kaum Melayu.

Pada pendapat Ee perkara ini telah pun terbukti benarnya.Ini berdasarkan pengakuan yang dibuat oleh individu yang terlibat dalam kes tersebut berdasarkan petikan dari akbar baru-baru ini:--

Beberapa individu beragama Islam yang menyertai aktiviti keagamaan di sebuah gereja di Seksyen 13, Petaling Jaya, ketika pegawai Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) membuat pemeriksaan malam kelmarin, hanya sebahagian kecil yang berjaya dikesan, manakala sebahagian besar golongan itu dipercayai menyertainya secara sembunyi atau 'bawah tanah'. 
Kebanyakan mereka terdiri daripada kaum Melayu dan golongan mualaf yang menyertai kumpulan berkenaan disebabkan kesempitan wang untuk menyara diri dan keluarga serta gagal mendapat bantuan daripada pihak berwajib.
 
Mereka menyertai kegiatan keagamaan berkenaan secara senyap-senyap di premis persendirian termasuk rumah kedai dan dewan komuniti, bukan saja di Lembah Klang, malah pergerakan 'bawah tanah' ini sudah berkembang di seluruh negara termasuk di Kelantan dan Terengganu.
 
Ia didedahkan sendiri seorang wanita Melayu yang mengikuti kumpulan itu sejak lebih setahun lalu, selepas dibelenggu masalah kewangan sehingga tidak mampu membiayai keperluan seharian.
 
Katanya, pendakwah kumpulan berkenaan membantu mereka dengan memberi seberapa banyak wang diperlukan dan selepas itu, mereka memujuk individu yang sudah diberi bantuan menyertai program keagamaan mereka.

Ee berpendapat bahawa selama ini PAS bercakap mengenai keadilan Islam dalam soal Gereja memurtadkan umat Islam walhalkan sudah terbukti agenda tersebut berlaku dan disahkan oleh Hassan Ali AJK PAS Pusat yang turut sama dalam serbuan bersama JAIS.Bila dalam kes begini menjadikan Ee teringat bila kes Murtad Lina Joy satu masa dulu PAS begitu lantang mengumpulkan orang menentang Peguam Murtad Ambiga dalam kes tersebut mereka berarak membantah dengan menyalahkan UMNO segalanya.

Tup-tup kini mereka pula yang begitu kuat menyokong Ambiga dalam Bersih 2.0 baru-baru ini..Kini isunya hampir sama tapi tidak serupa..Piiraaa..PAS.. PIS.. PUS ditunggang,tertunggang,terlentang, terbalik..pusing-pusing raund board yang sama juga..asyik nak menang je..Penipu,Pembelit,Pembohong,Pengakah, Perosak,Pengacau,Pencacai,Petualang, Pembelot,Penghasut  itu kerja Pemimpin PAS..Hehehe..agak-agaknya berapa P yang boleh dianugerahkan kepada PAS ni..

Ee nak bawa pula satu kesah bagaimana  DAP parti setongkol PAS begitu biadap mempertikaikan undang Islam semasa mahkamah menjatuhkan hukuman sebat keatas tiga wanita Islam..itu pun PAS tetap sokong kebiadapan mereka..

KUALA LUMPUR 24 Feb. - Penasihat DAP, Lim Kit Siang seolah-olah menafikan Islam sebagai agama rasmi apabila menyifatkan hukuman sebat ke atas tiga wanita Islam baru-baru ini memberi publisiti buruk kepada negara.
Presiden Majlis Amal Islami Malaysia (MAIM), Datuk Nakhaie Ahmad berkata, pemimpin pembangkang berkenaan bukan setakat membuat kenyataan itu tetapi apa sahaja berkaitan undang-undang Islam yang dilaksanakan di negara ini akan ditolak.
Nakhaie mendakwa, tindakan itu seolah-olah menggambarkan Kit Siang mempunyai agenda supaya Perlembagaan negara dipinda untuk menjadikan Malaysia sebagai negara sekular.
"Kit Siang sepatutnya melihat hukuman sebat itu sebagai sesuatu yang boleh menginsafkan dan bukan untuk menyeksa dan memberi azab kepada pesalah," katanya.

Pada Ee Pemimpin Pakatan Haprak terutama PAS sudah pasti akan menyokong bapak tiri sendiri apabila berbicara soal ini,kerana bapak tiri inilah yang memberi restu untuk perkahwinan haram PAS dan DAP hingga melahirkan anak anak hasil kahwin haram yang akan mempertahankan mereka walau apa cara sekali pun.

Ee berpendapat betapa Kit Siang dan Guan Eng 2 beranak ultra kiasu ini cukup mahir memperbodohkan melayu melayu dungu untuk menjadi balaci dan machai mereka. Mereka bebas memperkatakan apa saja soal agama dan hak bumiputra tanpa di bantah atau pun di tegur oleh penjilat tegar..'apa saja yang DAP dikata,kritik dan hinaan akan dilihat sebagai tidak apa,mereka geng kita lawan umno,nak kata apa pun tak apa' itulah dalam pemikiran kepala otak jumud kalangan penyokong haprak terutamanya pelacur politik seperti PAS.

Ee berpendapat dan pasti bahawa pendapat ini ada kebenarannya akan ada anjing- anjing PAS akan menyalak Umno lebih teruk dari DAP kerana tidak perjuangkan Hudud,tetapi anjing- anjing ini terlupa mereka mampu jalankan hudud dan qisas di negeri negeri yang diperintah ,tetapi hingga sekarang bau hudud pun tak ada. Sebab apa? ya ini di sebabkan mereka sudah mengadai prinsip dan bersumpah sanggup mengadakan kerjasama hatta dengann syaitan untuk melakukan apa saja asalkan Umno dapat ditumbangkan.

Kadangkala Ee tergelak sendirian memikirkan betapa bodohnya para strategis PAS melakukan taktik dan teknik propaganda, Lakonan dan drama yang bertujuan memperbodohkan rakyat..Dalam perhimpunan bersih 2.0 baru-baru ni percampuran antara lelaki perempuan tidak mengapapa pula bila ada karnival anjuran PAS seperti
Ketika sambutan Karnival KEDAH SEJAHTERA 8 Mac lalu yang bercampur lelaki perempuan bukan muhrim, tak pulak PAS kata haram. Kemudian duit BDB, PKNK, MBI digunakan untuk biaya karnival tersebut tak pulak salah. Halalan Toyiban... Tak timbul pula isu salah guna dana awam untuk kegunaan parti. Tidak ada pulak report pada SPRM, untuk tujuan penilaian rakyat bagi tunjuk ketelusan..

Ee ingin bawakan pula isu rebat cukai tanah yang dikenakan pada UUM.. Azizan kata, memang UUM kena bayar RM1.8 juta setahun, tetapi diberi rebat dan bayar hanya RM180 ribu setahun untuk cukai tanah dan perjanjian pengurangan rebat berakhir 2008. Malang sungguh, PAS dan kerajaan yang dinaunginya gagal gunakan budi bicara, tidak memahami makna kuasa, dan timbang rasa. Apa kata lepas ni KOMPLEKS PAS DI BATU 9, KOTA SARANG SEMUT dikenakan cukai tanah RM2 juta setahun, sanggup tak sanggup Puak PAS haram jadah ni bayar?.. Dan KUIN yang menjadi sarang menzahirkan sepsis jenama PAS generasi Y dikenakan cukai tanah RM1.8 juta juga?.. Barulah adil dan saksama namanya..Macam-macam puak PAS ni..belit sana..belit sini..hehehe..


No comments:

Post a Comment