Friday, August 26, 2011

Pada Ee Otak Orang2 PAS guna Kanak-kanak masa Berpolitik seperti apa yang keluar dari Punggung mereka ketika Buang Hajad..



Ee ingin bertanya pernahkah kita melihat pemimpin DAP atau penyokong DAP membawa anak kecil mereka untuk menjadi bahan percaturan politik. Bab berpolitik ini orang Melayu di dalam Pas dan Keadilan masih belum berubah. Tiada kematangan, tiada percaturan dan tiada kebijaksanaan.Seperti yang berlaku pada perhimpunana bersih 2.0 mengikut Peguam Murtad Ambiga tetek besar mereka begitu bodoh dan bangsat sanggup mengadai nyawa anak kecil untuk mengikut hawa nafsu untuk berkuasa.Bila berlaku sesuatu yang tidak diingini mereka pula dengan begitu angkuh menyalahkan pehak berkuasa. Pada Ee memang patutlah rakyat Malaysia tidak mahu menyokong mereka kerana akal pemimpin dan penyokong bebal PAS lebih sikit dari budak Tadika.Macamanalah agaknya nak memerintah negara..kalau dah akal pun setanding budak Tadika..

Pada pendapat Ee Para Pemimpin PAS tidak ada otak..apa yang ada dalam kepala otak mereka hanya mengejar kerakusan untuk berkuasa..mereka sanggup mengunakan kanak-kanak dalam mengejar cita-cita mereka.Pada Ee dalam kanak-kanak lain riang gembira bermain bola bersama rakan-rakan,bermain komputer atau seronok belajar mengejar cita-cita dan akan menjadi harapan ibu-bapa,bangsa dan negara, anak-anak PAS dilatih untuk merusuh, memberontak dan membenci Kerajaan.Apakah pemimpin seperti mereka ini yang hendak kita harapkan untuk memimpin negara..Mereka menghalalkan cara dengan mengunakan kanak2 dengan harapan apa yang akan berlaku kepada kanak-kanak tersebut mereka akan dapat keuntungan dengan menuduh kerajaan bertindak zalim..Inilah idea bebal alias bangang para pemimpin dan penyokong PAS.

Ee ambil contoh seperti mana yang terjadi di Johor sebelum perhimpunan bersih 2.0 yang lalu.Polis Johor menahan 39 individu termasuk seorang seorang kanak-kanak berumur tujuh tahun di sekitar negeri ini kerana menyebarkan risalah berhubung penganjuran perhimpunan haram 9 Julai.Inilah kerja-kerja orang PAS mereka sanggup melakukan apa saja asalkan dapat menguntungkan mereka.Tapi persoalannya di mana maruahnya Orang PAS ini yang dikatakan memperjuangkan Islam dan menjadi pelindung rakyat jika kanak-kanak yang tidak tahu apa-apa mereka pergunakan untuk kepentingan mereka.

Ee mengajak rakyat Malaysia pandang dan lihatlah bagaimana Kanak Kanak di Gunakan oleh Ibu Bapa mereka yang begitu Taksub kepada PAS. Apakah mereka ini tidak memikirkan bagaimana kesan jika terdapat sebarang kesulitan sewaktu mereka mengusung anak anak mereka ke program Politik yang mana kita tahu dalam Ketaksuban ini macam macam pekara boleh berlaku.Pada Ee Otak Orang2 PAS guna Kanak-kanak masa berpolitik seperti apa yang keluar dari punggung mereka ketika buang hajad..

Pada Ee perjalanan Masih Jauh buat kanak-kanak kecil untuk berkecimpung dalam arena politik.Pada Ee ini bukanlah satu bentuk Pengajaran yang dapat membina minda kanak-kanak untuk menjadi orang yang cemerlang tetapi menjadikan kanak-kanak tersebut akan bersikap memberontak pada masa akan datang dan menjadi kurang ajar terhadap yang mereka yang lebih tua hatta ibu-bapa mereka sendiri.Pada Ee kerana kanak-kanak mudah terikut apa yang orang dewasa lakukan seperti mengunakan kata-kata kasar dan sebagainya yang negatif..

Pada Pendapat Ee Malaysia bukanlah negara yang Mundur yang mana kita mengajar kanak kanak untuk turut sama dalam kempen Politik. Apatah lagi di dalam usia yang sekitar setahun dua sudah di asuh minda mereka untuk membenci kerajaan dan terlibat dengan Ketaksuban.Pada pendapat Ee mereka pemimpin dan ibu-bapa penyokong PAS lah yang semakin mundur seolah orang zaman batu yang tidak tahu mendidik anak-anak untuk maju kedepan tetapi semakin kebelakang.

Ee nasihatkan agar ibu bapa yang prihatin akan masa depan anak anak mereka usahlah memperjudikan nasib mereka ini dengan Ketaksuban Melampau. Jika di takdirkan apabila mereka dewasa untuk menyokong Pembangkang maka itulah perjalanan Hidup mereka, Jika menyokong kerajaan maka itulah yang di tentukan oleh Allah SWT..Pada pendapat Ee mungkin juga seluruh rakyat negara ini mahu pun dunia kanak kanak tidak Seharusnya di gunakan bagi tujuan meraih simpati dalam Kempen Politik!!! Ee berdoa semoga kita semua dapat mendidik anak- anak kita untuk menjadi orang yang lebih terpelajar dan berguna di masa hadapan sebagai jenerasi pelapis harapan agama,bangsa dan negara bukannya menjadi jenerasi pemusnah seperti yang diterapkan oleh PAS..Renung-renungkanlah..

No comments:

Post a Comment