Wednesday, August 17, 2011

Pada Ee PAS ni lebih kepada Perempuan dan DAP lelaki..Jadi hukumnya kena ikut kata suamilah jawabnya..




Haji Hadi menyatakan PAS tidak akan melaksanakan hudud selepas 5 hari menang di Kedah. "Kita sudah perintah Kelantan 18 tahun tetapi belum laksana (hudud) dan Terengganu pun semasa kita memerintah, berapa orang sudah kena kerat tangan" kata Haji Hadi Awang, Utusan Malaysia, 13 Mac 2008. Kenyataan Haji Hadi ini memperlihatkan sikap sebenar PAS berhubung perlaksanaan hudud di negeri yang mereka menangi.

Pada Ee ternyata PAS pembohong dan penipu besar kepada rakyat negara ini kerana tidak mahu melaksanakan hudud di mana-mana negeri yang dimenanginya. Muslihat PAS ini terbongkar hanya selepas lima hari PAS menang di Kedah dan Kelantan dalam pilihanraya umum yang lepas. Mengikut Perlembagaan Persekutuan, PAS berhak untuk melaksanakan hudud di Kelantan dan Terengganu tetapi mereka enggan laksanakannya. Dalam manifesto pilihan raya umum ke-11, PAS telah menggugurkan agenda hudud semata-mata ingin memenuhi tuntutan Barisan Alternatif ketika itu.Inilah yang dikatakan kerana kuasa Agama dipermainkan..rakyat ditipu buta-buta..

Ee masih ingat bagaimana Karpal menentang perlaksanaan Negara Islam dengan menyuruh PAS langkah mayatnya dulu kini Gobind Singh Deo pula membantah tindakan Nik Aziz ingin melaksanakan undang-undang Islam di Kedah dan Kelantan pada 14 April 2008. Ternyata bukan hanya bapanya yang menentang kuat PAS tetapi penentangan tersebut turut diwarisi oleh anak-anaknya yang menentang kuat PAS. Tapi PAS terpaksa biarkan bau busuk yang melantung busuk itu semata kemaruk nak berkuasa...Inilah budaya pembohong yang diterapkan oleh PAS pada penyokong-penyokongnya.

Pada Ee setiap kali isu hudud dibangkitkan,para penyokong biol PAS kelihat begitu berselera untuk bercakap isu ini.Bersahut sahutan biol-biol ini kononnya akan melaksanakan hudud jika pakatan haprak memerintah negara.
Kita semua tahu,sejak perkahwinan antara PAS dan DAP termeterai secara haram,Parti PAS semakin bongkak dan angkuh ,ditambah dengan peluang untuk mempergunakan Anwar walaupun menyedari beliau seorang peliwat peluang untuk memperguna dan dipergunakan tidak dilepaskan.

Pada Ee PAS punyai majoriti paling rendah memiliki kerusi di parlimen,DAP paling ramai dikalangan pakatan berbanding PKR.Maka status penguasa dan abang besar sejak dari PRU12 dipegang oleh DAP Laknatullah dan secara otomatik PAS adalah parti kasta paling rendah didalam pakatan.Dalam bahasa mudah menjadi paria kepada DAP.

Ee berpendapat walaupun menyedari DAP tidak akan sama sekali menyokong perjuangan PAS,tetapi atas kesanggupan didatangi dari belakang,PAS sanggup berselingkoh atas dasar politik haram jadahnya yang kita semua tahu menghalalkan cara.

Pada Ee PAS langsung tidak berani bercakap soal negara Islam,hak istimewa bumiputra dan maruah orang melayu ,kadang kadang salakan pemimpin PAS bagaikan dipukul dan disentap apabila DAP batuk.Ketakutan maksima ini jelas menunjukkan jalang politik seperti PAS tidak punyai maruah dan ibarat anjing yang takut kepada tuannya.

KUALA LUMPUR, 22 Ogos — DAP menjauhkan diri daripada soal memperbaharui perbincangan mengenai pelaksanaan hukum hudud dan negara Islam dengan menegaskan, kedua-duanya aspek itu bukan dasar Pakatan Rakyat (PR).
Penasihat DAP Lim Kit Siang mempertahankan pendirian konsisten parti itu yang sentiasa menekankan bahawa Malaysia sebuah negara sekular.
"Undang-undang hudud dan negara Islam bukan dasar Pakatan Rakyat.

Pada Ee PAS bagaikan terkejut dari memandu dengan laju secara tiba-tiba menarik  hand brake apabila Kit Siang dan Karpal menegaskan PAS tidak boleh sama sekali bercakap isu itu.Pada Ee apa yang PAS mampu buat hanyalah mengganguk tanda setuju dek kerana ditakuti boleh menderhaka kepada suaminya DAP.Maklumlah PAS ni lebih kepada perempuan dan DAP lelaki..Jadi hukumnya kena ikut kata suamilah jawabnya..

Pada Ee inilah akibat dasar PAS yang mewajibkan ADUNnya bersumpah jatuh "TALAK TIGA" kepada isteri jika melompat parti.Sekarang PAS juga takut kena "TALAK TIGA" oleh DAP yang mungkin perjanjiannya ialah jika PAS keluar dari pakatan seluruh kerusi ADUN dan Parlimen PAS secara automatik kena serah pada DAP dan PKR atau mesti isytiharkan kosong.

Pada Ee pengundi juga perlu menilai sikap DAP yang kuat menolak semua perundangan Islam di negara ini. Bukan sahaja hudud yang mahu dilaksanakan PAS yang ditentang tetapi perlaksanaan dan beberapa keputusan di Mahkamah Syariah juga menjadi pertikaian dari DAP. Inilah wajah DAP semasa mereka bergelar pembangkang bersama PAS dan PKR, kalau mereka dapat kuasa penuh, entah apa lagi akan berlaku. Sedarlah orang Islam tentang bahaya ini.

No comments:

Post a Comment