Friday, July 22, 2011

Terangkat Serban,Terbuka Jubah dan terlepas Tasbeh bila Pelacur pakai skirt di Selangor dan P.Pinang Tonggeng buntut...




Ahli Pas terutama Umat Islam di perbodohkan begitu sahaja oleh Pemimpin Pas, ketika Pemimpin Pas hidup selesa dengan Gaji lumayan berceramah dan mengutip derma, Ahli Pas yang kononnya "pejuang Islam" menjadi peminta sedekah mengemis pada orang ramai sedangkan Pemimpin Pas tidak berbuat apa-apa !!!.Mereka pemimpin PAS juga lebih mementingkan kuasa dari kebajikan ahlinya.Di Kelantan yang terkenal dengan jolokan Serambi Mekah begitu ramai peminta-peminta sedekah yang terdiri dari kalangan orang Melayu Islam.Mana dia kebajikan yang diwar-warkan ?.Mana dia duit kutipan derma mengemis setiap kali ada ceramah ?.Kenapa duit itu tidak disedekahkan saja kepada yang memerlukan seperti pengemis2 jalanan di bandar Kota Baru ?.


Pas tidak mempunyai sistem ekonomi, Mengemis dan meminta Sedekah adalah Amalan Pas yang di larang Islam sejak dahulu lagi tambahan Pas sudah lebih dari mampu kerana menguasai 2 Negeri serta jumlah Yb yang banyak tetapi Pas masih meminta sedekah dan mengemis manakala Rakyat yang Terpedaya dengan Lakonan Pemimpin Pas akan menderma untuk mereka yang dahpun kaya.Malu dan memualkan dengan sikap pemimpin PAS yang masih mengharapkan kutipan dengan meminta sedekah untuk kononnya memperjuangkan Islam tapi duit hasil sedekah entah kemana.

Pas hanya tahu mencari salah UMNO seolah-olah mereka maksum. Namun apabila berhadapan dengan bukan Islam dan bukan Melayu mereka menjadi seperti "barua" sahaja.

Hari ini apa sahaja yang honar dan kesyaitanan DAP, Pas akan mencari dalil-dalil menghalalkannya.Apakah maruah Pas lagi apabila Nik Aziz menggalakkan orang melayu menyertai DAP, sebuah parti yang dipimpin oleh seorang Peguam yang pernah berkata "Langkah Mayatnya dahulu sebelum melaksanakan negara Islam?"

Selepas ini jangan lagi Pas melalak dan melolong soal Islam, soal akhlak dan moral orang lain sedangkan mereka sendiri bersengkongkol dengan musuh-musuh Islam.

Dalam kamus politik PAS, UMNO musuh PAS manakala DAP sahabat PAS. Darah orang UMNO halal bagi orang PAS. Itulah kenyataan yang pernah dibuat oleh Haji Hadi. Tak kiralah walaupun UMNO telah meletakkan Islam sebagai agama Persekutuan seperti termaktub dalam Perlembagaan Persekutuan, namun mungkin bagi PAS, DAP yang (menyatakan bahawa negara ini adalah sekular dan menolak hudud) tak halal darahnya. Tapi apa boleh buat, kenyataan seorang ular dalam semak, sebagai pengikut kena akur. Sebagai orang yang mahukan kuasa, PAS kena tunduk menyembah menjilat air kaki untuk mengharapkan undi dengan tuntutan DAP dan PKR.

Sedarlah bahawa sokongan yang cuba diraih oleh PAS hanya akan memberikan kelabaan kepada DAP. Kes tanah di Perak dan penubuhan Jawatankuasa Kilang Haram di Selangor semuanya adalah ke arah perjuangan DAP. Isu bahasa dan pendidikan juga untuk DAP. Konsep samarata yang dilaungkan melalui perjuangan Malaysian Malaysia juga untuk DAP. Jangan lupa sejarah. Jiran di selatan kita adalah contoh terbaik dalam memperjuangkan hasrat Chin Peng yang ingin menguasai dan memiliki tanah tercinta ini.

PAS menghalalkan perbuatan buruk seperti mengeji, menghina, memberi gelaran buruk, memaki hamun, memfitnah dan banyak lagi. Hukum mencaci, memaki, memberi gelaran buruk tidak dikatakan sebagai wajib ditinggalkan walaupun ia jelas dilarang dalam Al-Quran. Hukum hudud dan aurat dikatakan wajib dilaksanakan kerana jelas disuruh dalam Al-Quran.

PAS hanya memperalatkan Islam untuk mendapati simpati dan kuasa daripada orang Melayu. Perjuangan PAS bukannya seratus peratus hendak menegakkan Islam. Buktinya kebanyakan yang mengetahui mereka yang menyertai PAS ini bukannya kerana sebab Islam itu sendiri, tetapi lebih kepada rasa tidak puas hati dan nafsu amarah kerana tidak mendapat sesuatu seperti kebendaan, dendam peribadi dan pelbagai lagi sebab yang semuanya tidak berkait dengan faktor agama Islam semata-mata. Jika kita lihat kepada pemimpin PAS dan penyokongnya, kebanyakan mereka mengejar kebendaan seperti juga orang UMNO tetapi bezanya jika orang itu pengikut PAS, dia tidak akan dilabel mengejar kebendaan walaupun banyak harta dunia tetapi jika orang UMNO, mereka menuduh hanya mahukan kebendaan tidak kepada agama Islam.

Tak sedar-sedarkah lagi orang-orang PAS, rakan sekutu mereka, DAP secara terang-terang menolak hukum hudud, malah boleh pula pemimpin-pemimpin PAS berkata, mereka sanggup tunggu 30 tahun lagi untuk menjalankan hukum hudud.Memalukan dan nampak sangat kemunafikan yang kononnya disorokkan dari dihidu tapi kini sudah terbongkar akan kemunafikannya.

Perpaduan bangsa ditolak. Sebaliknya tangan di hulur, berpeluk dan berdakap mesra dengan kafir harbi laknatullah.
Beberapa pemimpin Pas mencanang amaran kepada mana – mana individu atau kumpulan dalam parti agar menjauhi perbincangan dengan UMNO untuk bekerja sama atau membentuk kerajaan perpaduan.Bersekudukan dengan Elizabeth Wong, Karpal Singh dan Kit Siang yang jelas mencabar Islam tidak mengapa!.Hehehe..Inilah manusia HamPAS yang menidakkan suruhan Allah dan RasulNya.Islam hanya sebagai tunggangan untuk mencapai destinasi kuasa dan wang ringgit.

Pelik bin ajaib, sebuah parti yg mendakwa asas perjuangannya adalah Islam tetapi terlalu naif dan mudah terpesona dgn sokongan kuat para pelacur.Tak pernah lagi dalam sejarah Islam apatah lagi dalam sejarah tamadun manusia yg meletakkan sokongan para pelacur sebagai satu lambang kebanggaan.Sudah terencat akal ke para pemimpin Pas ataupun telah terlampau desperate sanggat hinggakan sokongan para pelacur pun dijadikan modal utuk menonjolkan gerakannya mendapat sokongan ramai.Terangkat serban,terbuka jubah dan terlepas tasbeh pemimpin2 PAS bila pelacur2 warga Cina pakai skirt tonggeng buntut kepada mereka..memalukan..

Inilah perbezaannya antara Islam dengan Parti Pas yg memperalatkan Islam. Islam secara jelas melarang aktiviti pelacuran ataupun jual beli maruah wanita utk kepuasan nafsu.Mungkinkah inilah acuan "Negara Berkebajikan" ala Pas yang di war-warkan semasa Muktamar Pas yg lepas, menjaga kebajikan pelacur dan mengiktiraf  kegiatan pelacuran.

Semenjak PR memerintah Selangor, Penang misalnya rumah urut, spa dan pelbagai tempat maksiat tumbuh macam cendawan selepas hujan, rupanya ada udang di sebalik batu.Ketika BN memerintah tempat2 maksiat sedemikian diserbu saban minggu, namun kini ia bagaikan gah di depan mata. Serbuan yg di buat pula sekadar ala kadar kerana takut diherdik dik DAP laknatullah.

Nasiblah sapa-sapa yg sokong Pas, susah payah korang duk kumpul duit susu anak dan belanja dapur keluarga, kemudian tanpa fikir panjang korang dermakan pada Pas melalui uncang dan tin milo masa ceramah politik, alih-alih rupanya derma duit korang tu rupanya dapat pada parti yg bergembira dgn sokongan pelacur.

Jika duulu Pas bebas berkeputusan. Kini secara jujur, Pas telah membiar diri diikat kehendaknya kafir harbi!.Sedar dan Insaflah saudara-saudara ku sekalian, mengkhianati rakyat berlaku sebaik sahaja Pas meninggalkan perjuangan Islam demi perkongsian kuasa yang menguntungkan DAP!.Yang berkuasa DAP dan PKR!..Sedangkan Segala keputusan Pas, wajib dapat mandat DAP..Ini benar2 memalukan Islam..Dimana maruah..digantung atau digadai ?..




No comments:

Post a Comment