Thursday, July 28, 2011

Inilah PAS.Jika PAS yang buat semua betul tau.UMNO ke apa ke semua tidak betul.Yang betul tetap PAS.Kahkahkah..Uuwek!...


Ketua yang di pilih rupanya memiliki akhlak yang amat memalukan parti islam semalaysia yang selama ini dikatakan bersih dari pembohongan, hanya berjuang demi kebenaran ... rupa2nya dasar politik pas, di bolehkan berbohong, malah Nik Aziz kata, akan dapat ganjaran pahala jika berbohong asalkan bohong memihak sebelah pembangkang.

Pada mulanya mereka begitu taksub kononnya Timbalan Presiden Pas Mat Sabu takkan nak pembohong pulak, sejak pembongkaran pembohongan pemimpin PAS itu  semakin ramai penyokong-penyokong HamPAS yang beralih angin.Pada pendapat Ee mungkin mereka teramat malu dengan berita pembohongan besar ketua parti yang dianggap terlalu Islam daripada Islam. Tetapi bila semua ini dibongkarkan paparan video jelas menunjukan siapa ketua mereka yang sebenar.

Buat pembaca ,inilah salah satu contoh bagaimana pemimpin PAS membuat fitnah dan berbohong kepada masyarakat secara terang terangan.Mereka hanya pandai membuat kenyataan namun tidak memberikan bukti dan fakta yang jelas apa yang penting dapat tipu rakyat untuk mempercayai mereka.Buang saja gelaran ustaz jika yang keluar dari mulut kamu hanya najis.. najis yang mengotorkan hati rakyat. Buang saja ketayap dan jubah kamu kerana memalukan alim ulamak lainnya.

Terlalu banyak siri pembohongan HamPAS jika hendak dikupaskan.Siapa yang tidak kenal Mat Sabu, rasanya satu Malaysia kenal dengan dia malahan dalam dunia politik pembangkang beliaulah juara antara juara yang terkenal dengan kaki kelintongnya. Bohong Mat Sabu adalah 'sunat' walaupun beliau dah bersunat tapi rasanya sunat beliau tu tidak habis dan perlu di sunatkan buat kali kedua agaknya. Kalau tak percaya tanya dia sendiri, rasanya sempat tak beliau meminta maaf pada orang-orang yang pernah beliau fitnahkan agaknya?

Ee masih ingat bagaimana dulu Mat Sabu pernah kata "Anwar Aljuburi" kini reverse 360 "Anwar dikhianati". Itulah kerap sangat minum kencing Khalifah Lim Guan Eng (Orang2 HamPAS yang iktiraf).Bila jatuh motor tuduhlah kenderaan polis yang langgar.Ooop! lupa lak yang Mat Sabu ni terleih tuntut dengan Pembohong nombor Wahid negara hehehe..Jangan marah..Jangan marah nati kena jual..Hehehe..sebab orang marahlah maka PAS sanggup gadai dan jual agama kepada DAP laknatullah..Hehehe..lain kali jangan marah-marah biarkan saja..

Pemimpin PAS baik kecil maupun besar, semuanya suka fitnah belaka. Malangnya, para pengikut terutama pembaca harakah tegar dah macam mentaliti kerbau. Mudah sekali diarahkan pemikiran depa. Tunjuk ke kiri, maka ke kirilah depa menonong. Tunjuk ke bawah, maka ke bawahlah mereka..Hehehe..Jika tunjuk pada Anwar Al Juburi maka semakin ramai pengikut HamPAS yang ikut sama selera dengan Anwar Al Juburi.Rendah tahap pemikiran penyokong bebal macam ekzos motor yang tersumbat..Pom2 bunyinya..

Bagi mereka penyokong PAS, harakah tu dah macam kitab muktabar yang segalanya diambil buat pedoman hidup. Depa anggap segalanya yang disuapkan editorial semuanya benar belaka.Mereka penyokong PAS ni macam dah dikawal minda untuk tidak membuat perbandingan dengan membaca media lain. Seolah-olah, media lain mcm dah tak dak kerja lain selain buat fitnah.Haprak betol ... mentaliti macam ni nak pimpin negara?

Ee lihat modal mat sapu inilah pandai bercakap dan pakar kelentong. Masakan tidak sehingga ditangkat khalwat di Kota Bharu boleh dilepaskan oleh Nik Ajis. Kini mengapa tidak habuan pembohongannya lumayan dibayar oleh Lim Guan Eng melalui Bekalan Air Penang menurut sumber yang boleh dipercayai.

Ee sesiapa saja boleh masuk PAS dan jadi pemimpin tak perlu kelulusan asalkan tahu bercakap dan pandai berbohong tetapi janji seronok didengar orang contohnya mahfuz kelulusan LCE. Sebenarnya puak ini memang sudah terlalu taksud hingga tak dapat bezakan kaca dan permata. Kita lihat alasan Azizan menaikkan tarif air katanya bayar hutang. Mereka dah tau sebelum dapat jadi pemerintah hutang Kedah memang banyak. Mengapa mereka beria-ia . Jawapannya mudah wang dan kuasaaaa.

Mat sabu akan iktiraf pahlawan demokras jika perbuatan liwat Anwar Al Juburi itu di halalkan oleh undang-undang negara....bersekudukan dengan isteri orang itu tidak di anggap kesalahan dalam undang-undang negara...itulah demokrasi pada Mat Sabu.

Selepas PRU12 sehinggalah sekarang sudah hampir sangat PRU 13,tidak ada satu buah rumah kos rendah pun dibina dalam mana mana negeri kerajaan pakatan.Pulau Pinang ,Kedah,Selangor malah selama 20 tahun Kelantan dibawah kerajaan PAS lebih berselera untuk membina stadium berbanding kepentingan rakyat yang berpendapatan rendah.

Pada pendapat Ee apa yang dilaungkan oleh pakatan haprak untuk membantu rakyat hanyalah retorik semata mata,sedangkan mereka ada peluang untuk membuktikan bahawa mereka benar benar serius untuk membantu.Sehingga sekarang terlalu banyak janji pilihanraya masih tidak ditunaikan oleh haprak pakatan malah lebih banyak pembohongan dan janji janji baru yang cuba memperbodohkan rakyat.Apa yang kerajaan BN buat? Melaksanakan skim rumah pertama mampu milik oleh golongan muda.Malah skim PPR telah membina berpuluh ribu rumah untuk golongan berpendapatan rendah.

Pada Ee tuduhan konspirasi UMNO dalam kes video sex Anwar Al Juburi oleh khawarij PAS dan gerembolan pakatan sudah pasti akan menuduh Allah turut berkonspirasi menjatuhkan Anwar apabila sekarang ini sudah terbukti video perlakuan seks sudah terbukti dengan pengakuan 2 pakar daripada US,malah wujud CCTV kehadiran Anwar ke lokasi tersebut.

Mereka Khawarij PAS mengadakan solat Istikharah memohon petunjuk,ribuan khawarij hadir berkumpul didalam stadium untuk menunaikan solat dan Allah makbulkan doa PAS..Allah mengurniakan petunjuk tapi mereka tuduh pula Allah berkonsprasi dengan UMNO.Sebabnya segala doa berpehak kepada yang benar ternyata video perlakuan sex Anwar Al Juburi tulin malah wujud CCTV kehadirannya sekali.

Pada pendapat Ee kalau dah pembelit tu, semua dia nak putar. Kalau solat istikharah tak ikut hukum syarak, buat apa pergi buat sembahyang hajat dulu tu?..Yang itu hukum mana pulak? Dasar parti tak sedar diri, dah semakin hanyut tapi masih nak berpegang pada hukum buatan sendiri.Memualkan..dan menjijikan mereka hanya mahu menang saja kalah katalah macam-macam..

Dalam menggunakan agama untuk kepentingan politik Malik Kassim telah memalukan seluruh umat Islam di P.Pinang apabila dia dilihat menjadi kuda tunggangan kepada kerajaan negeri DAP didalam isu pilihanraya Masjid. Walaupun DYMM YDP Agong telah menitahkan supaya pilihanraya tersebut ditangguhkan, tetapi Malik Kassim tetap berkeinginan untuk meneruskannya di masa hadapan.Siapa dia ni nak lawan titah YDP Agong..ini menunjukan kedegilan puak PAS dalam serba serbi..Macam ni nak jadi pemerintah..alamatlah telungkuplah jawabnya...

Sebab itulah Malik Kassim kini hebat didesak oleh banyak pihak supaya meletakkan jawatannya sebagai Exco Agama di negeri itu. Malah, PAS juga dilihat mengambil kesempatan didalam kemelut ini dengan menjauhkan diri dari mengeluarkan kenyataan bagi membela kerajaan negeri DAP.Keadaan menjadi lebih panas apabila penyokong-penyokong PAS secara terbuka telah mendesak kerajaan negeri DAP menggantikan Malik Kassim dengan Pesuruhjaya mereka iaitu Salleh Man sebagai Exco Agama, Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna.

Pada Ee dan semua rakyat tahu berpuluh tahun umno tadbir masjid. bukan tadbir je tapi bina masjid. sebelum amanat Haji Hadi jawatankuasa masjid ini campur umno dan pas. Kita aman damai walau berlainan fahaman politik.. tapi Rumah Allah kita bersama imarahkan. Tetapi bila puak-puak yang taksub ni datang... semua punah... hancur... kalau macam dulu kan baik.Apa nak jadi..Renungkanlah!..Fikirkanlah..Jika PAS yang buat semua betul tau..UMNO ke apa ke semua tidak betul..Yang betul tetap PAS..Kahkahkah..Uuwek!..

No comments:

Post a Comment