Monday, July 18, 2011

Syaitan DAP dengan penuh muslihat berjaya merubah apa yang telah diperjuangkan PAS selama ini..Hehe Rakyat kena Tipu...



Pada pendapat Ee jika pemimpin-pemimpin PAS mahu berpegang kepada ajaran Islam yang sebenar, tak mungkin ada pemimpin Syaitan DAP yang sanggup mempermainkan agama Islam dengan memburuk-burukkan umat Islam lain dan mencemarkan kesucian rumah Allah. Kalaupun ada puak Syaitan DAP yang melakukan begitu, PAS pasti akan bangun menentang segala perlakuan jahat kafir laknatullah tersebut. Bukannya menyokong mereka seperti sekarang ini.


Pada Ee sikap para pemuka PAS yang sangat berpegang kepada perjanjian selepas mereka sendiri menjadi pemungkir ketika berada dalam Barisan Nasional dahulu, juga dipuji dan tidak ada cacat celanya. Perbuatan mungkir dan menikam belakang seperti yang PAS amalkan sewaktu menjadi komponen singkat Barisan Nasional dahulu, menyebabkan mereka sangat sedar kerugian yang bakal ditanggung oleh PAS bukan kecik anak.

Umum mengetahui, sikap dan pandangan para pemimpin PAS kerapkali berubah-ubah seperti awan di langit. PAS tidak pernah mempunyai pendirian yang tetap walaupun pada dasarnya perlembagaan parti tersebut kononnya adalah menjunjung Islam, al Quran dan sunnah.Namun begitu sikap ini bertentangan dengan rakan setongkolnya Syaitan DAP yang lebih tetap pendiriannya dalam segala hal.

Salah satu daripada sikap pembongok dalam PAS yang ketara benar baghalnya ialah sikap membuta tuli mereka menyokong para pemimpin DAP hanya kerana pemimpin DAP adalah rakan sekutu mereka dalam pakatan haram, Pakatan Rakyat. Namun apabila para pemimpin PAS dibelasah, para pemimpin DAP memilih untuk jadi pemerhati.



Perjuangan 'takut orang DAP benci Islam' jauh lebih besar berbanding perjuangan untuk terus menghidupkan kelompok Islam. Ketika kelompok Islam dicaci dinista kerana tidak menyertai PAS dan perjuangannya, kelompok DAP yang hanya pegang bendera PAS dan memuji-muji PAS disanjung setinggi-tingginya.

Buktikan bahawa tiada langsung unsur-unsur atau elemen-elemen pendakwahan Kristianisasi sama ada menerusi tulisan, kalimah, nama khas dan sebagainya sepertimana yang termaktub di dalam Perlembagaan. Jangan ambil perkara umum sahaja, sedangkan pada masa yang sama, PAS menyokong pula kalimah ALLAH untuk semua agama dan penyamarataan agama di Malaysia menerusi sistem pluralisasi.

Tak perlulah menyalahkan UMNO kerana umat Islam di Malaysia tidak kuat. Berdasarkan kepada tugas selaku pemerintah, UMNO telah pun menjalankan tugasnya menyediakan prasaran dan kemudahan pendidikan. Yang menjadi masalah ialah, bilamana penyokong PAS di dalam prasarana dan kemudahan pendidikan itu, seringkali memasukkan unsur-unsur memilih parti politik sebagai elemen utama beragama.

Yang lebih menghairankan Ee, apabila penafian atas tuduhan yang dilakukan oleh PAS dilakukan oleh UMNO, beriya-iya pula PAS mengatakan UMNO berbohong. Tetapi apabila penafian dilakukan oleh para pemimpin DAP terhadap tuduhan yang dilemparkan kepada mereka, PAS segera menanggapi tuduhan tersebut sebagai fitnah..


Pada Ee pemimpin PAS wajar membuktikan peranan mereka, bukannya sekadar bersilat lidah dan cuma mahir membelit serban tetapi hasil kerja, Kosong dan sebenarnya tidak tahu membuat perancangan.Apa yang mereka tahu bagaimana nak berceramah 24 jam..kutip derma..dan bagaimana untuk memecah perpaduan sesama Islam..

Rakyat sudah jelas dan faham , golongan seperti PAS tidak seIslam sangat,hanya pandai bergaya dengan jubah dan kopiah dan alim alim kucing hehehe..tapi bukan spesis Ee,namun nafsu mereka seperti binatang.

Ee berpendapat jika pemimpin-pemimpin PAS mahu berfikir tentang apa yang diajarkan oleh para ilmuan Islam dahulu berkenaan sistem politik dan juga sistem pentadbiran Islam... PAS tak akan mungkin menderhaka kepada Ketua agama Islam didalam negara dengan sengaja membiarkan para penyokongnya menimbulkan huru hara. Itu semua akan mengaibkan Islam dan bangsa melayu keseluruhannya.

Jika benar pemimpin-pemimpin PAS masih menganggap diri mereka sebagai penyambung perjuangan Islam terdahulu, mana mungkin mereka sanggup melihat ruang mimbar dicemari tapak kaki kafir yang terang-terangan berpolitik didalam ruang solat utama rumah Allah. Apatah lagi maruah rumah ibadat itu dilacurkan hanya dengan nilai wang ringgit untuk menghalalkan perlakuan biadap mereka.

Kalaulah pemimpin-pemimpin PAS masih mengekalkan perjuangan partinya yang mereka dakwa sebagai berlandaskan Islam, takkanlah PAS rela membiarkan puak-puak kafir Syaitan DAP mempertikaikan hal ehwal berkaitan Islam dan hanya membisu seribu bahasa tatkala seluruh umat Islam di negara ini tersinggung dengan rakan politik PAS tersebut?..

PAS kini telah jauh menyimpang dan tak lagi seperti mana PAS yang pernah wujud dahulu. PAS kini tak berani angkat muka dihadapan Syaitan DAP dan menyatakan pendirian mereka kerana takutkan kehilangan sokongan untuk meraih jawatan. Jika adapun pemimpin-pemimpin PAS yang bersuara, dia akan kembali diam setelah telornya direnggut oleh kafir Syaitan DAP.Syaitan DAPlah yang telah berjaya merubah apa yang telah diperjuangkan oleh PAS selama ini.

PAS,sedarlah,perbodohkan orang melayu dengan branding Islam yang tawadhuk,tetapi Allah maha berkuasa,segala kejahatan & kekotoran mereka terdedah satu demi satu.Mahukah anda menyokong parti yang bersifat jalang seperti PAS?..Ee sarankan jauhi dari mereka, syaitan pun berjubah dan berkopiah juga renung-renungkanlah dan fikir fikirkanlah...

No comments:

Post a Comment