Sunday, July 17, 2011

PAS dan PKR hanya sebagai Jurucakap Syaitan DAP Laknatullah...

DAP Syaitan wujud berwajah manusia yang berjaya menawan hati ustaz2 pemimpin dalaman PAS dan penyokong-penyokong tegar alias bahalol PAS dan pembangkang Melayu yang kecewa dalam pembangkang.

Syaitan-syaitan DAP ini sedang berdendang dengan terus memukul gendang Cina mati dan tersenyum girang melihat permusuhan anata sesama Islam dan bangsa Melayu.Syaitan DAP adalah musuh yang nyata petualang kepada perpecahan antara Islam dan Melayu.Syaitan DAP sedang memasang strategi untuk menghancurkan 'Institusi Raja'.Syaitan DAP telah berjaya membuatkan Melayu hilang rasa hormat kepada Sultan.Syaitan DAP juga telah berjaya mengunakan masjid sebagai tempat perpecahan dan menjadi hina dengan pelbagai ulah permainan politik mereka dengan menjadikan parti PAS sebagai tunggangannya.

Pada pandangan Ee Syaitan DAP berwajah manusia ini telah berjaya memperdayakan orang-orang Islam PAS dengan merasa senang melihat lakonan mereka mendekatkan diri dengan masjid dan bercakap tentang Islam.Syaitan2 pemuka DAP ini sangat bahaya kepada orang Melayu dan agama Islam.

Sebab itu Ee tidak hairanlah kenapa Mufti Perak di tempelak oleh  Nik Ajis' apabila beliau cuba menganjurkan perpaduan sesama umat Islam tetapi Pengerusi DAP yang pernah mengatakan "over my DEAD body" terhadap Hukum Hudud, para pemimpin DAP yang sensitif mendengar suara AZAN, mempersoalkan pembinaan masjid, pengharaman Arak, rumah Urut, penggunaan nama Allah SWT oleh agama lain dan sebagainya disanjung sebegitu mulia oleh Nik Ajis dan para penyokong HamPAS tegar alias benak...

Yang peliknya Ee rasakan, walaupun Nik Ajis begitu memuji dan memuja para pemimpinSyaitan DAP, tidak pula nampak para pemuka  Syaitan DAP itu cuba masuk Islam atau 'CONVERT'? Apa dah jadi ni  Nik Ajis? Takkan bertepuk sebelah tangan aje kot? Ada ke para pemimpin Syaitan DAP yang disanjung Nik Ajis telah masuk ISLAM hasil hubungan silaturrahim dengannya?.. Ada?.. Karpal? Lim Kit Siang? Lim Guan Eng? Teresa Kok? Ngeh? Nga? Chong Eng? ADA ke? atau sekurang2nya menghormati perasaan orang-orang Islam negara ini.

Kiranya Nik Ajis yang dihormati dan disanjung begitu hebat oleh Lebai2 Malang HamPAS sehingga boleh menentukan siapa masuk surga atau neraka..Ini sebenarnya cuma tahap pencacai..tahap balaci saja pada mata para pemimpin Syaitan DAP..


Apa yang dikatakan oleh Presiden Majlis Perundingan Malaysia Agama Buddha, Kristian Hindu, Sikh dan Tao, Dr Thomas Phillips adalah benar dan tepat.

Penjelasan ringkas beliau sepatutnya mudah difahami oleh para pemimpin 'racist' DAP yang sering mempertikaikan hak hak keistimewaan bumiputera dan Islam sebagai agama rasmi. Tidak terkecuali juga pemimpin PAS dan PKR yang sering mengikut rentak politik DAP.

Dr Thomas Phillips menggesa semua rakyat agar mendukung Perlembagaan Persekutuan yang mengandungi kontrak social bagi keadilan sosial dan perpaduan antara kaum di Malaysia.Dr Thomas Phillips menyokong penuh Perlembagaan Perskutuan berhubung dengan kedudukan Raja Raja Melayu, agama Islam sebagai agama rasmi serta hak hak istimewa orang Melayu dan bumiputera Sabah dan Sarawak.

Masih terlalu ramai si bodoh dan si tolol dari pembangkang sering mempertikai apa yang sudah termaktub di dalam Perlembagaan Persekutuan. Tidak kurang juga dengan petualang Melayu yang sanggup menjadi "anjing suruhan" Syaitan DAP lantas mencabar artikel 152 dan 153 Perlembagaan Persekutuan.

Si Petualang Melayu HamPAS dan PKR yang disokong oleh Syaitan DAP ini juga dengan bangga menyebut Hak Melayu hanya wujud selepas berlaku persetujuan mengenai kontrak sosial. Mengapa perlu ada interpretasi baru untuk perlembagaan ini?

Cukup mudah juak juak ini mempolitikkan Perlembagaan Persekutuan tanpa melihat sebab dan akibat (consequences) akan muncul.Benar jika dikatakan rakyat telah matang untuk membicarakan soal perlembagaan setelah 53 tahun mencapai Kemerdekaan namun apakah rakyat benar benar telah "matang" sepenuhnya.

Tindakan petualang petualang Melayu dan Syaitan DAP mahu meminda perlembagaan tidak lain hanya mahukan kuasa memerintah dan kepentingan politik. Dan yang lebih malang apabila petualang Melayu PAS dan PKR  ini menjadi 'jurucakap' kepada Syaitan DAP.Sedarlah wahai bangsaku..Kembalilah kepangkal jalan demi agama bangsa dan negara marilah kita bersama bersatu dalam gagasan 1 Malaysia.

No comments:

Post a Comment