Thursday, June 30, 2011

Si Kitol moden Anwar Ibrahim dan tali barut baruah DAP PAS Penjahanam agama,bangsa dan negara..



Jika dipanggil petualang, marah.Jika dipanggil si kitol, akan melenting.Berpolitik dengan betul.Jangan menyusahkan rakyat negara ini yang pasti dipandang serong dengan segala tohmahan,pembohongan,memburuk-burukan negara dalam,luar negara dan fitnah demi fitnah yang menjijikan.Sampai bila hendak menjadi golongan pengacau.Jika hendak menjadi PM, carilah usaha yang lebih mulia lagi.Jangan memburuk-burukkan negara dan minta simpati dari orang lain.

Jika di  negara China orang macam ini dah pun mati depan"FIRING SQUAD" tetapi di Malaysia orang ini disanjung- apa tindakkan KDN? AMARAN LAGI KE?.Bila dia angkat sumpah jadi wakil rakyat tidakkah dia berikrar mempertahankan kedaulatan undang2 dan kedaulatan negara?.Tetapi bila perjuangan kelentongnya dah terbongkar maka mula hasut rakyat itu tidak betul ini tidak betul..mabuk todikah???.

Tengok cara Anwar berpolitik dan bergaul dengan komponen parti dia..hohoho..DAP di belakang..duit banyak.PAS jadi pak turut..nak gulingkan melayu.. kalau ada orang panggil Pengkhianat ataupun Si Kitol mereka marah, tapi semangat cintakan negara langsung tak ada dia sendiri dok buat perangai luarbiasa lepas tu dia nak salahkan orang lain pula!.. Apa punya pembangkang macam ni..Si Kitol moden Anwar Ibrahim dan tali barut baruah DAP PAS Penjahanam agama,bangsa dan negara..

Bangsa Melayu tidak harus lesu dan kaku dalam menghadapi cabaran terbaharu yang melanda negara kini. Kita harus bangun menuntut hak kita di Tanah Melayu kita.Tanah ini Tanah Melayu dan sesungguhnya hakikat ini harus disedari dan ditaati oleh semua kaum. Agama Islam, Bangsa Melayu dan Bahasa Melayu sudah termaktub dalam Perlembagaan. Kenapa pula kita harus biarkan Baruah Ambiga, Dato Seri Anwar dan Pak Turut PAS  merungkai apa yang telah disempurnakan oleh pejuang – pejuang Melayu dahulu? Konon berjuang atas nama Bersih hakikatnya kotor dengan menghasut rakyat membenci kerajaan dan seterusnya mengulingkannya..Tangkap mereka sumbatkan saja dalam ISA atau hapuskan saja kerakyatan mereka..

Kita harus sedar bahawa kaum-kaum lain di Negara ini hanya berani apabila melihat anak bangsa kita sendiri seperti Anwar dan pemimpin-pemimpin munafik PAS memimpin mereka dengan tujuan menerus mencaci dan mengaibkan kita di mata kaum bukan Melayu. mereka kita bukan dayus. Buktikan bukan dengan cara keganasan tetapi dengan melaksanakan tanggungjawab kita dengan menerangkan kepada rakyat siapakah sebenarnya DAP,Anwar Ibrahim PKR dan Pemimpin-pemimpin PAS bentuk fitnah yang dijaja oleh mereka.Negara kita dah aman,damai dan makmur,penduduk tanpa kira kaum dan agama bersatu padu jangan musnahkannya dengan mengikul bisikkan syaitan dajjal pehak pembangkang.Berfikirlah untuk agama,bangsa dan negara.

No comments:

Post a Comment