Wednesday, June 15, 2011

Raja Putar Alam Anwar Ibrahim...semakin kuat Temberangnya apabila PAS begitu menyokong kelakuan sexnya..


KEBENARAN yang sangat diharapkan oleh rakyat Malaysia dalam kes dan isu Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim yang berlarutan lebih sepuluh tahun terserlah satu demi satu.Suka berbohong adalah satu sifat yang tidak disukai semua agama di dunia ini. Dalam Islam orang yang suka berbohong akan dibalas dengan seksa dan ini menunjukkan perlunya orang membenci pembohong. Ini jelas berlaku kepada mantan Presiden Clinton yang membohong rakyat Amerika berkaitan dengan perhubungan sulitnya dengan wanita bernama Lewinsky. Episod ini yang didedahkan dalam akhbar-akhbar dan beratus-ratus buku termasuklah autoboigrafi Lewinsky sendiri jelas memaparkan sikap negatif Presiden Clinton ketika itu. Rakyat Amerika tidak boleh menerima bahawa Presiden mereka tidak bermoral kerana beliau adalah seorang presiden yang patut berpegang pada nilai-nilai agama Kristian 

Di England pula, ahli parti konservatif dan rakyat juga menuduh mantan Perdana Menteri Tony Blair memesong dan menipu rakyat dalam menggubal dasar England terhadap peperangan di Iraq. Tony Blair mengatakan Iraq ada pusat mengeluarkan bom nuklear dan ini kononnya membahayakan Eropah. Sebenarnya Tony Blair telah berbohong kepada rakyat apabila loji yang didakwa itu hanyalah sebuah gudang memproses tepung gandum. Rakyat England kecewa dengan Tony Blair kerana beliau adalah sebenarnya suruhan Presiden Bush. Rakyat England juga mengaggap Tony Blair sebagai ” poodle” Presiden Bush. Akibat dari pembohongan ini Tony Blair didesak meletakkan jawatannya sebagai Perdana Menteri. 

Di Malaysia pemimpin-pemimpin politik pembangkang seperti PKR, DAP dan PAS tidak sepi dari membuat pembohongan. Orang yang paling kuat berbohong ketika ini adalah Anwar Ibrahim, calon Parlimen Permatang Pauh. Beliau mula berbohong ketara pada 1998 lagi. Sejak itu beratus-ratus pembohongan telah beliau lemparkan kepada rakyat Malaysia.

Pemerhati politik mempunyai satu senarai panjang pembohongan yang dibuat oleh Anwar Ibrahim sejak 1998 lagi. Di antaranya adalah seperti berikut:

• Semasa menjalani hukuman penjara yang pertama beliau telah mengadu sakit leher. Rupanya beliau sihat dan tiada masalah dengan lehernya.

• Memerlukan kerusi roda kononnya tidak boleh berjalan, tetapi apabila kembali di kamar, beliau boleh berdiri tegak dan normal.

• Dakwa akan disuntik dengan kuman AIDS HIV tetapi imaginasi sahaja.
• Mendakwa akan disuntik dengan racun arsenic tetapi tiada apa pun berlaku??

• Bersekongkol dengan IMF atau Bank Dunia kononnya untuk mengukuhkan kewangan Malaysia. Sebenarnya beliau berbohong bertujuan untuk membawa Amerika Syarikat bertapak di Malaysia. Ini diseedari oleh Barisan Nasional dan seterusnya menyelamatkan Malaysia daripada menjadi bankrup dan bergantung kepada Washington seperti yang terjadi kepada Negara Amerika Latin, Somalia, Eutopia dan banyak lagi Negara-negara kecil di Carriebien.

• Berbaik-baik dengan Pak Habibie, Pak Gus Dur, Pak Amien Rais atas alasan mengwujudkan masyarakat madani. Tetapi sebenarnya mereka adalah agen sulit Amerika mempunyai agenda klandestin atau tersembunyi untuk menjatuhkan Perdana Menteri Malaysia dan Presiden Indonesia.

• Mengadu kepada mantan Presiden Filipina, Madam Aquino dan juga Erap atau Estrada (Mantan Presiden Filipina) tentang keburukan-keburukan di Malaysia. Ini adalah satu pembohongan anti–nasional.

• Menghubungi pemimpin Amerika Condoleeza Rice, Setiausaha Luar Presiden Bush untuk mencemar nama baik Malaysia. Pembohongan ini adalah bertentangan dengan Islam dan rakyat Malaysia.

• Mendampingi CNN /NBC/Al-Jazeera, Herald Tribune, News Week dan BBC. Ini satu lagi saluran untuk beliau berbohong.

• Berceramah di John Hopkins University, George Washington University, Oxford Islamic Institute. Ini satu lagi platform tempat beliau berbohong. Anwar hanya sesuai untuk berceramah di Hyde Park Corner (London) dimana beliau boleh berbohong sehingga malam kepada pelancong-pelancong.

• Berwawancara dengan Metro TV Indonesia dan juga TV Singapura untuk terus memutar belitkan maklumat.

• Berpura-pura dengan sahabat-sahabat sendiri seperti Datuk Nalakurappan, Mohd Ezam dan ramai lagi. Mereka ini terang-terangan dibohongi oleh Anwar Ibrahim sehingga sanggup masuk penjara di Sungai Buloh dan juga Kemunting.

• Kononnya bercakap-cakap dengan Obama (Amerika). Sebenarnya direka dan tidak berlaku.

• Bercakap-cakap dengan Tuan Guru Nik Aziz, Ustaz Hadi, Lim Kit Siang, Lim Guan Eng, Karpal Singh. Mereka ini pun dibohongi Anwar. Anwar menipu dan duduk di atas tengkuk mereka untuk melonjak menjadi Perdana Menteri. Perkara seperti ini hanya berlaku di Negara-negara kecil di Afrika.

• Memujuk ulamak-ulamak, imam-imam dan warga Mak Nyah. IMereka akhirnya pun jadi mangsa pembohongan. 

• Melaungkan September 16, 2008 beliau akan menjadi Perdana Menteri. Ini lagi satu gempak dan pembohongan. Ustaz Hadi sendiri menganggap Anwar Ibrahim seperti “angan-angan” Mat Jenin.

• Akan berlaku wakil rakyat Parlimen menyeberangi masuk ke PKR pada sesi Parlimen pertama, 2008. Ini pun tidak berlaku.

• Lari masuk dan menyorok di kedutaan Turki kononnya ada ura-ura hendak di apa-apakan. Perkara ini tidak berlaku pun. Yang tertipu adalah Duta Besar Turki, Kuala Lumpur dan juga diplomat-diplomat asing di Kuala Lumpur.

• Mendakwa ekonomi Negara akan merudum akibat kenaikan harga minyak dan makanan. Ini sudah terbukti tidak berlaku dan adalah satu lagi pembohongan Anwar Ibrahim.

• Akan berlaku huru hara dan boleh membuat pelabur-pelabur asing lari. Malaysia masih aman dan pelabur tidak lari malahan semakin ramai yang melabur di Malaysia.

• Dihadap dan dituduh meliwat pada 1998. Beliau mati-mati menafikan tetapi tidak meyakinkan hakim.

• Kini pada 2008 beliau sekali lagi ditangkap kerana meliwat. Beliau terus menafikan walhal mangsa telah membuat laporan polis serta sanggup bersumpah di dalam Masjid Wilayah Ogos 2008 perihal diliwat Anwar Ibrahim.

• Konspirasi – tidak berhenti becakap mengenai konspirasi. Sebenarnya sahabat dan ahli keluarga beliau terlibat dalam “conspiracy of silence” supaya melindungi kerja-kerja tidak bermoral di merata-rata tempat termasuklah di hotel dan kondo-kondo mewah sejak 1998 lagi.

• Menuduh pihak polis, peguam Negara, BPR menganiaya beliau. Ini satu “diversion” untuk lari daripada kebenaran.



Anwar Ibrahim sering membuat “crywolfs” atau seruan serigala. Seorang budak pengembala kambing membuat seruan meminta pertolongan bahawa kambing-kambingnya diserang serigala. Apabila bantuan tiba kanak-kanak ini tertawa mengatakan beliau hanya berjenaka. Pada kali ketiga perkara ini diulangi, pembantu tiada datang lagi kerana mereka sangka budak itu masih berjenaka.

Pengundi-pengundi kita perlu berhati-hati. Kita tiada mahu seorang pembohong menjadi wakil rakyat apatah lagi menjadi kepala pembangkang dalam Parlimen. Apabila sekali berbohong beliau tidak akan ragu-ragu untuk berbohong sehingga akhir hayatnya.


Pendedahan isu video sex yang dikaitkan dengan Anwar Ibrahim bukan bertujuan mengaibkan beliau,sebaliknya bagi menyedarkan rakyat resikonya jika beliau dilantik menjadi pemimpin.Namun ia disangkal keras dengan mengatakan konspirasi UMNO.Setiap kejahatan yang dilakukan, mereka tuduh konpirasi kerajaan.Pembohongan demi pembohongan oleh Anwar Ibrahim.

Keseluruhannya, kebenaran yang terdedah dan terserlah adalah berlegar sekitar kisah bohong oleh si pembohong nombor satu negara itu dalam banyak hal. Dia bukan sahaja berbohong kepada isteri dan keluarganya, malah kepada seluruh rakyat negara ini yang cuba dijadikan benteng penyelamat untuknya.

Salah satu cara pembohongan dan penipuan umum oleh Anwar ialah menggunakan penulis yang rela dan sanggup memaparkan tulisan kisah-kisah bohong yang direkacipta oleh Anwar sendiri serta konco-konconya.Antara penulis blog yang tersohor dengan kerelaan dan keberaniannya menulis cerita bohong untuk kepentingan politik dan salah laku moral si peliwat itu ialah Raja Petra Kamruddin.

Kini, satu lagi petunjuk dari Allah SWT terdedah kepada umum melalui kenyataan Raja Petra Kamaruddin yang pada baru-baru ini muncul dalam Buletin Utama TV3 membuat pengakuan dipergunakan untuk menghalang Datuk Seri Najib Tun Razak dilantik menjadi Perdana Menteri.

Pengendali portal propembangkang, Malaysia Today berusia 60 tahun itu ialah antara individu yang terlibat secara langsung dengan Parti Keadilan Rakyat (PKR) sejak awal penubuhannya.Komitmennya dalam perjuangan pembangkang khususnya Anwar menyaksikan beliau pernah ditahan sebanyak dua kali di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) iaitu pada 2001 dan 2008.

Namun, sejak November tahun lalu, Raja Petra dilihat menjadi senjata makan tuan buat Anwar apabila mula menyerang Penasihat PKR itu dalam portal kendaliannya berhubung isu pemilihan parti.Sebulan sebelum itu beliau sudah membayangkan perubahan pendiriannya apabila pada satu majlis di London yang turut dihadiri Anwar, Raja Petra secara terbuka mengancam untuk menghentikan sokongan terhadap pihak pembangkang.

Beliau mengubah pendirian kerana mendakwa pembangkang gagal menunaikan janji walaupun menguasai beberapa negeri selepas Pilihan Raya Umum Ke-12.Raja Petra sebelum ini menjadi `buruan’ apabila menghilangkan diri selepas dua waran tangkap dikeluarkan terhadapnya kerana gagal hadir di mahkamah bagi perbicaraan menerbitkan artikel berbaur hasutan dan memfitnah isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor.

Beliau yang ditahan selama dua tahun di bawah ISA pada 2008 sebelum itu dibebaskan apabila Mahkamah Tinggi mendapati penahanannya tidak sah.Kalau baru-baru ini Datuk Eskay yang mendedahkan video seks  yang panas diperkatakan sekarang kerana bosan dan jelak kerana diperalat dan dipergunakan oleh Anwar, maka RPK juga dilihat bertindak atas dasar sama.

Datuk Eskay merupakan sahabat baik Anwar Ibrahim mula dibukakan mata hatinya oleh Allah SWT dengan mendedahkan video sex sebagai bukti bahawa Anwar tidak layak sebagai pemimpin.Namun disangkal oleh Anwar sekeras-kerasnya.Dengan kepetahannya bercakap dan berpidato beliau berjaya menyeret PAS untuk menyokongnya.Sehingga Nik Ajis begitu terpengaruh dan membuat pelbagai fatwa untuk memenangkan Anwar Ibrahim.PAS dan penyokong beramai-ramai melakukan solat hajat memohon petunjuk Allah SWT.

Apakah semua ini berlaku kerana Allah SWT mengabulkan permohonan keadilan oleh puak pembangkang Melayu/Islam PAS negara ini yang sering mengadakan ‘solat hajat’ untuk membersihkan dosa-dosa kaki temberang itu? Hanya Allah SWT sahaja yang tahu. Segalanya berlaku dengan izinNya jua.

Diterima atau tidak, kini RPK telah tidak lagi menyokong Anwar Ibrahim dan PKR. Apakah dia juga berasa bosan dengan keadaan dirinya yang diperalat dan dipergunakan oleh Anwar selama ini, hanya dirinya dan Allah SWT sahaja yang benar-benar tahu.

Setelah sekian ramai kawan rakan dan penyokong setia Anwar serta PKR meninggalkan Anwar, seorang demi seorang kerana tersedar daripada ketidakbenaran dalam diri dan perjuangan politik yang jadi amalan bekas pemimpin ABIM yang hidup bagaikan sesumpah itu, kini tibalah pula giliran RPK mengambil langkah serupa.




Akan ada lagikah penyokong setia Anwar dan partinya – PKR, bertindak meninggalkan perjuangan sia-sia seorang pejuang yang berjuang atas kepentingan peribadinya itu? Entahlah....

Bagaimanapun, telah ada bayang-bayangan bahawa Mursyidul Am Pas – Nik Aziz Nik Mat, juga telah mula renggang dan menjauhkan diri daripada dilihat rakyat menjadi penyokong tegar Anwar Ibrahim.Kalau si kafir harbi Karpal Singh pernah memarahi Anwar Ibrahim dengan mengeluarkan perkataan: “Anwar harus bertaubat....”, apakah tidak mungkin Tok Guru Nik Aziz juga akan melakukan perkara sama?.

Anwar Ibrahim memang bijak berdalih, apatah lagi bila kena batang hidungnya. Walaupun memang jelas dan nyata beliau adalah pelaku dalam video seks yang tersebar luas namun “aura pembohongannya” tetap menonjol. Tindakan Datuk Trio khususnya Datuk Eskay melaksanakan Sumpah Laknat dalam masjid demi menegakkan kebenaran patut dipuji. Beliau tidak lagi sanggup melihat pembohongan Anwar kian melampau yang secara berterusan menipu rakyat dengan sandiwaranya secara terancang dan tersusun.

Anwar memang “Haprak” – Pembohong! Penipu! Kaki Seks! (Biseksual) dan Petah Bercakap! Dititahkan Raja (Ahmad Nesfu) kepada P.Ramlee untuk mencari “Musang Berjanggut” dan dimasukkan dalam peti besi, Anwarlah sebenarnya yang diinginkan oleh Raja. Rakyat dibohongi Anwar untuk membentuk kerajaan pada 16 Sep 2008, menipu rakyat dengan bertopengkan “warak dan alim” tetapi nafsu serakahnya sememangnya buas – tamak kuasa dan seks termasuk seks luar tabii.
Anwar oh Anwar! Engkau memang licik ibarat belut tapi kini lubuk sudah kering kontang, belut terkapai-kapai. Engkau ibarat tupai pandai melompat tapi kini tersenbam ke bumi walaupun masih bergayut pada ranting rapuh PAS dan DAP. Inilah Anwar sebenarnya, sanggup menggadai keluarga, parti dan pakatan, bangsa dan negara demi keuntungan peribadi dan politiknya.

Rakyat sedang menanti untuk Anwar menyahut jemputan Datuk Eskay bagi turut melaksanakan Sumpah Laknat dengan membuat pengakuan bahawa pelaku dalam video seks tersebut bukanlah Anwar. Jika tidak, ramai-ramailah kita labelkan Anwar sebagai Dayus dan Penakut. Justeru, adalah menjadi tanggungjawab kita untuk menolak Anwar Ibrahim dan PR jika Anwar terus berdalih mengenai pelaku dalam video seks berkaitan. Kita sudah serik dibohongi dan ditipu oleh manusia durjana, Anwar Ibrahim yang menjadi petualang dan pengkhianat bangsa dan negara.

Sokong Anwar bererti kita turut sama bersekongkol dengan perkara mungkar sekali gus boleh menjejaskan keimanan kita dan akidah Islam. Sedarilah! Pembohongan Anwar Melampau dan beliau tidak layak menjadi pemimpin apatah lagi menjadi Perdana Menteri di bumi Malaysia tercinta.

Siri pembohongan raja pembohong anwar ibrahim dapat dikesan sejak dari awal pembabitannya dalam gerakan massa.Anwar boleh membohongi penduduk buah pala demi meraih undi.Anwar juga pernah berbohong dengan seluruh rakyat malaysia apabila berjanji tidak mahu menentang arwah tun ghafar dalam perebutan kerusi timbalan presiden umno.

Orang pas lama ( sebut ortodoks) juga terkena tempiasnya. anwar pernah berjanji kepada arwah fadhil nor untuk tidak masuk umno. tapi yang berlaku adalah sebaliknya.Anwar pernah membohongi rakyat kononnya dia disuntik dengan jarum yang ada darah HIV, dengan harapan dia mendapat simpatisan daripada rakyat lalu menuduh  dr mahathir zalim.

Tahun 2000 anwar membohongi rakyat sekali lagi kononnya dia kena racun arsenik dalam penjara.Segelintir rakyat (sebut penyokong) mereka percaya dakwaan ini. jika benar anwar kena, dia sepatutnya sudah lama mati.Itulah kredibel raja pembohong. konsistensi membohongi rakyat sepertimana yang dilakukan oleh anwar cukup luar biasa.

Pada tahun 1974, daerah baling menjadi tumpuan. Anwar melalui ABIM menggerakkan gerakan massa di seluruh IPTA negara kononnya ada rakyat baling mati kebuluran.Inilah politik baru cara anwar, yang diulang sanjung semula oleh saifudin abdullah.Politik baru gaya anwar adalah manifestasi idelisme rusuhan dan demonstrasi.Sama gayanya stail pemikiran politikal baru saifudin abdullah, mengizinkan keranda dijulang,mengizinkan pelajar berbaring di atas jalan raya dan menginzinkan holiganisme menyerang kampus UPM.

Taktikal anwar menarik perhatian adalah mudah. kaedahnya menghasut, mauduknya demonstrasi jalanan apa jugak isu yang boleh menguntungkan politiknya akan anwar guna. Anwar menghasut pelajar universiti untuk mengadakan demonstrasi di kelab sultan sulaman dan masjid negara.gelora darah muda dimanipulasikan pemikirannya demi kepentingan anwar. Pelajar diajak bergerak ke baling. keadaan politikal kuala lumpur cukup panas.

Tun razak yang menjadi perdana menteri minta menteri pelajaran menyiasat kesasihan perkara ini.Dr mahathir melaksanakan arahan mencari jawapan. apa yang dijumpai adalah penipuan.Tiada seorang pun rakyat di baling mati kebuluran, sepertimana yang didakwa anwar ibrahim.

Berdasarkan kepada siasatan yang dilakukan pada 5/6/7 januari 1975 setelah dijalankan operasi di sekitar daerah baling hingga ke pendalaman kampung weng dalam dan tanjung pari, tiada kedapatan seorang pun rakyat baling mati kebulur.

Lagi pembohongan Anwar Ibrahim  Tarikh 16 September bukan saja perlu diketahui sebagai hari penubuhan Malaysia, 47 tahun lalu, malah perlu diingati sebagai tarikh Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim melakukan pembohongan besar kepada rakyat. 

Bekas Naib Ketua Pemuda Keadilan, Muhammad Zahid Md Arip, berkata Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu melakukan pembohongan besar kononnya akan dapat menumbangkan kerajaan Barisan Nasional (BN) pada 16 September 2008.
Beliau berkata, bagi menjayakan rancangan itu, Anwar sanggup mengaitkan Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Mizan Zainal Abidin dan Angkatan Tentera Malaysia (ATM), namun tidak berjaya.

Mereka tahu bahawa Anwar Pembohong Besar jalan terbaik keluar dari PKR

Pembohongan Anwar termasuk mengaitkan Yang di-Pertuan Agong dan mendakwa Panglima Angkatan Tentera merestui rancangan pembangkang mengambil alih kuasa pada 16 September 2008, didedahkan Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim selepas mengumumkan keluar PKR dan menjadi wakil rakyat Bebas pada 12 Februari lalu. Muhammad Zahid berkata, rakyat perlu sedar dan insaf bahawa Anwar tidak layak menjadi Perdana Menteri kerana tidak jujur kepada rakyat untuk membangunkan negara. 

“Pemimpin besar negara seperti Tunku Abdul Rahman, Tun Tan Siew Sin dan Tun VT Sambanthan adalah pemimpin jujur membangunkan Malaysia dengan mengukuhkan asas negara, tetapi Anwar mahu mendapatkan kuasa dengan berbohong kepada rakyat,” katanya. 

Zahid Hamidi dedah satu lagi pembohongan Anwar…Menteri Pertahanan Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi mendakwa Datuk Seri Anwar Ibrahim berbohong kepada pemimpin Turki kononnya kes liwat yang beliau hadapi kini adalah kes lama yang failnya dibuka semula oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.
Naib Presiden UMNO itu mendedahkan ‘wajah’ sebenar Penasihat PKR dalam satu ceramah di Bilik Gerakan BN Merlimau Pasir.
“Baru-baru ini saya ada ke Turki dan berjumpa Perdana Menteri Turki Recep Tayyip Erdogan, dulu ada tokoh pembangkang Anwar Ibrahim kata Turki adalah negara yang memberikan sokongan moral kepada beliau dan pernah terbang ke Turki untuk dapatkan bantuan politik atau sokongan politik, duduk di rumah Kedutaan Turki.
"Saya lakukan siasatan, rupa-rupanya Anwar Ibrahim ini rapat dengan Menteri Luar Turki Ahmet Davutoglu, menteri luar ini bekas pensyarah di UIA (Universiti Islam Antarabangsa) ketika Anwar Ibrahim jadi presiden UIA,” katanya di hadapan kira-kira 200 orang.
““Menteri Luar ini beritahu Perdana Menteri Turki untuk beri perlindungan kepada Anwar Ibrahim, tapi Allah s.w.t maha adil . . . pada majlis makan malam saya kebetulan duduk di sebelah Menteri Luar ini.
“Saya tanya beliau, adakah Anwar Ibrahim ini kawan beliau? Beliau kata betul, saya tanya selalu Anwar Ibrahim hubungi beliau? Dulu selalu, sekarang dah tak ada. Bila kali terakhir Anwar Ibrahim hubungi beliau? Beliau jawab setahun setengah lalu.
“Tapi Anwar Ibrahim beritahu kita tiap-tiap bulan beliau ada jumpa, malah Anwar Ibrahim jelaskan kepada masyarakat Turki bahawa kes di mahkamah sekarang adalah kes sama yang dihidupkan . . . dibuka fail oleh Datuk Seri Najib Razak,” katanya.
Sedangkan, kata Zahid, kes liwat itu adalah berdasarkan aduan pembantu Anwar sendiri, Mohd Saiful Azlan Bukhari dan tidak ada kena mengena dengan kes liwat pertama pada tahun 1998.
Sesuatu yang menarik kata Zahid, walaupun Anwar sering mendakwa beliau mempunyai hubungan baik dengan kerajaan Turki namun tidak ada perbincangan langsung mengenai Anwar sepanjang lawatan Najib ke Turki Febuari lalu.
“Soal Anwar tidak dibincangkan langsung termasuk dalam sidang media tidak ada wartawan Turki yang tanya soalan mengenai Anwar,” kata beliau.
Najib melakukan lawatan rasmi ke Turki pada 21 hingga 24 Febuari lalu dan turut mengadakan pertemuan empat mata dengan rakan sejawatannya, Recep Tayyip Erdogan.- 4/3/2011

Satu Malaysia dah tahu bahawa Anwar memang seorang pembohong terulung. Jika 10 ayat yang keluar dari mulut Anwar, kemungkinan betul cuma satu ayat sahaja. Lagi sembilan bolehlah dibakul sampahkan kerana ia pasti pembohongan semata-mata.

Sebagaimana kata Zulkifli Noordin, siapa yang tak ingat pasal isu racun Arsenik dan juga suntikan HIV ketika Anwar dalam penjara Sg Buloh? Kalau ikutkan teori, dah lama Anwar hanya tinggal kenangan di Tanah Melayu ini.
Tetapi Anwar ternyata “kuat” tentang hal diracun Arsenik dan juga disuntik HIV yang didakwanya komplot Tun Mahathir untuk membunuhnya. Bukan tubuh badan Anwar yang kuat, tetapi bohong Anwar yang ternyata KUAT untuk mengaburi mata rakyat tentang kemungkaran yang dilakukannya.

Lihat sahaja bagaimana Kampung Buah Pala lenyap di bumi P.Pinang hanya semata-mata kerana penduduknya percaya kepada janji bohong Anwar Ibrahim. Ini membuktikan kekuatan pembohongan Anwar hinggakan sebuah kampung pun boleh lenyap dengan hanya kata-kata bohongnya.

Syabas kepada saudara Zul Kulim kerana sedar tentang betapa kuatnya pembohongan Anwar. Tetapi kita seharusnya bersimpati kepada ramai lagi umat melayu yang masih leka dibuai tipu daya serta alunan janji-janji bohong Ketua Pembangkang Anwar. Semoga segelintir bangsa melayu didalam PKR dan PAS tersedar dan juga kembali ke jalan yang benar.Kembalilah kepada kebenaran jangan terlalu ikutkan bisikkan penipuan syaitan dajjal Anwar Ibrahim.

No comments:

Post a Comment