Tuesday, June 28, 2011

PAS hanya anjing lepasan DAP untuk mengigit dan menyalak dalam hal-hal Islam demi kepentingan DAP...



Siapa sebenarnya belum bebas....PAS yang sedang kamaruk untuk berkuasa...atau rakyat yang di hidangkan Amanat Dajal ???...Apa dah jadi dengan PAS hari ini,jika PAS menarik balik kerjasama PAS dengan DAP hanya sebahagian untuk menolak kerjasama kafir harbi PAS yang membawa kepada hukumnya haram dan kafir. ..

"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.

Namun membuang rasa sayang dan prasangka baik terhadap kafir harbi dengan alasan DAP sudah dapat menerima PAS itu jalan yang terbaik…dari terus bersyukur dan berbaik sangka dengan kafir harbi yang terang-terang menentang Islam...""Kita bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam" - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999.

Seandainya dalam perlembagaan PAS tercatit dasar perjuangan PAS kearah menubuh negara Islam dan ingin menegakkan hukum..serta menentang segala kemungkaran PAS jangan bermimpi DAP akan berada dalam satu selimut bersama musuhnya sendiri...DAP tidak sebangang pemimpin PAS yang dunggu serta kemaruk kuasa.

Tetapi hari ini DAP sanggup berada dalam satu selimut berpelok dan bercium dengan PAS kerana mereka mempunyai satu agenda yang sama untuk meruntuhkan perpaduan orang melayu..tidak lebih dari agenda itu.

Manakala pemimpin PAS yang terlalu bangang dan dunggu tentang taktik kotor DAP dan keterlaluan kemaruk untuk mengejar kuasa terhadap undi kapiaq harbi..cuba memperjudikan sokongan mereka terhadap Anwar untuk meraih simpati orang melayu dan kapiaq harbi dengan cara berkerjasama dengan DAP.

Apakah PAS sekadar bertindak sebagai anjing untuk mengigit dan menyalak mewakili DAP dalam hal-hal kekejaman keatas orang islam dan atas kepentingan DAP.

Manakala DAP bertindak sebagi tuan-tuan pada Anjing-anjing melepas pemimpin-pemimpin serta penyokong PAS bagai anjing buruan mengigit dan menyalak dalam hal-hal yang mereka(DAP) tidak mampu lakukan kerana bertentangan dengan dasar perjuangan asal mereka iaitu menentang Islam…

Ee berpendapat bahawa Politik pemimpin melayu "haprak " PAS tersebut sudah benar-benar terkapit dan terdesak , dan memerlukan suara dari masyarakat cina...untuk menyokong Agenda jijik mereka...

Sudah tentulah kenyataan tersebut disambut baik oleh seluruh masyarakat cina lebih-lebih lagi setelah DAP yang dulunya menjadi musuh numbor satu PAS sudah dapat membuktikan bahawa masyarakat cina hari ini juga mampu menyokong PAS.





Inilah senjata "DAJAL" yang mampu dan sanggup diguna pakai oleh Politik Sial tersebut di saat mereka terdesak...Bukan sekadar PAS sanggup menggugurkan Negara Islam,menolak hokum Allah swt malah PAS sanggup menyepak ke lubang najis Amanat Dajjal yang sudah banyak membantu mereka.

Inilah bukti bertapa retoriknya ulama PAS menipu dan memutar belit bangsa hari ini akhirnya.... Bukti lain terhadap masyarakat cina bahawa PAS kini lebih libral bersama DAP bila Azizan Razak MB PAS Kedah yang diasak oleh orang kuat mereka terhadap kepimpinannya menolak untuk mengharam arak dan judi...

Apa bila ada pihak dari penyokong-penyokog PAS sendiri mendesak supaya diharamkamkan judi,Menteri Besar PAS Kedah Belanda memberi alasan,perlu ambil kira kaum lain...kerana "UNDI" atau "SUARA" cina/india adalah menjadi
"PENENTU" penting dalam memenangkan PAS"!!!

Disusuli dengan tindakkan yang sama oleh MB PAS Perak Ir Nizar menafikan sama sekali dasar perjuangan PAS selama ini...

"Dimanakah dalam mana-mana Transkrip PAS yang menyatakan bahawa PAS nak melaksanakan Negara Islam…saya minta pandangan dan minta jawapan..Dimanakah Transkrip PAS dalam memorendumkah…dalam Pelembagaan PAS sendiri ada menyatan PAS nak melaksana Negara Islam??" Ir Nizar Jamaludin.

Dan lebih meyakinkan lagi bila ular dalam semak PAS pula berfatwa ...

"Bukan sahaja dalam menifesto, dalam perlembagaan PAS sendiri memang tidak mengandungi satu perkataan pun untuk menubuhkan sebuah negara Islam, dia (DAP) boleh tengok sendiri dan baca perlembagaan itu." - Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 4 Ogos 2001.

"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.

"Jika melawan UMNO tiba-tiba meninggal dunia, maka kita dikira mati syahid." -Kuliah Nik Aziz Nik Mat di Masjid Kg Pulau Melaka.

Hari ini sejauhmana PAS telah menghayati Amanat Dajjal tersebut atau ia juga tidak lebih dari lambang dan cogan kata untuk memutar belit hukum Allah swt saja. Hari ini Amanat tersebut sudah disepak ketepi?

Sedarkah Awang Hadi pencipta Amanat Dajjal melalui slogan dan cogan katanya itulah yang membawa tercetusnya peristiwa memali ..kononnya PAS menentang keras berkongsi kuasa bersama kapiaq harbi...haram pada hokum ulama sendiri...ini juga tidak lebih dari cogan kata dan Amanat Dajjal pula dijadikan lambang retorik perjuangan mereka ."

Lupakah seluruh pemimpin PAS termasuk Awang Hadi pencipta Amanat Dajjal pertualang pada hukum ulama sendiri..kata-kata Allahyarham Ust Ibrahim sebelum ini...

"Hari ini masih ada golongan yang masih kemaruk untuk berdamai dengan musuh-musuh Allah (DAP).Adakah orang-orang yang sedemikian rupa boleh berperang pada jalan Allah? Atau boleh mencapai “mati Syahid"?

Hari ini seluruh pemimpin PAS termasuk pencipta amanat Dajjal serta ular semak seolah-olah..

"Mereka tidak memahami apa itu perjuangan PAS yang sebenanya.Mereka mahu satu bentuk pemerintahan. Mereka mahu menang dalam pilihan raya untuk memerintah negeri"- Allahyarhan Ust Ibrahim Mahmood. 

"Mengikut kajian sunah Islam maka didalam Negara mana pun orang seperti mereka tidak layak memerintah"..Asy-Syahid Ust Ibrahim Mahmood. 





Bukankah selama ini perjuangan PAS lebih awal beretorik dengan penggunaan cogan kata Amanat Dajjal dan lambang hukum untuk kemegahan perjuangan Parti?Tetapi Allah maha kaya...Pemimpin PAS mampu merancang dan bermuka-muka..Disaat pemimpin PAS karam dan tenggelam dalam arus "KEBANGANGAN"mereka ,mabuk dengan kegairahan memiliki kuasa tanpa disedari pemimpin PAS mengadai segala prinsip perjuangan Islam mereka selama ini...semurah harga babi,arak dan judi..untuk mengemis undi!!!

Sudah puluhan tahun kononnya PAS berjuang dalam Islam…hari ini PAS hanya mampu menghasilkan seorang kapiaq harbi yang ditabal sebagai khalifah Islam ciptaan dan rekaan oleh ulama mereka dijadikan Idola untuk penyokong sendiri…. hinggakan tengelam dan karam keagungan ulama slipar berbandig Guan Eng ,Gobala dan Nga Ko Meng..yang hanya mampu berhujah dengan satu dua patah ayat suci yang diajar oleh ulama mereka untuk dijadikan modal menipu bangsa Melayu...dan Melayu haprak PAS pun bertepuk dan bertakbir bila mereka ustaz kapiaq menghina bangsa mereka sendiri..Kononnya segala kapiaq harbi sudah berubah menyokong perjuangan PAS hari ini..

Pas rela dipijak kepala"! PAS sanggup! Demi menjaga setiakawan "politik" Pakatan Rakyat, PAS rela berkorban prinsip dan pegangan agama Islamnya. Begitulah "keteguhan" ikatan "Perosak Rakyat" dipersada politik negara. Salahuddin dengan "bangga"nya menjawab kepada para wartawan tentang persoalan "apakah PAS akan keluar dari Pakatan Rakyat". Walaupun sejak terciptanya ikatan "Pakatan Rakyat" (yang tidak didaftarkan sebagaimana BN) PAS telah berkali "dipijak kepala" oleh PKR dan DAP, PAS tetap "tegar".

Dahsyat sungguh "pegangan" PAS kepada politik! Pengakuan Salahuddin menunjukkan PAS meletakkan kedudukan "politik" melebihi kedudukan agama Islam dan agenda nasionalismanya. Bukankah sepatutnya kedudukan Islam itu diletakkan pada kedudukan yang paling atas sekali dalam prinsip pegangan politik? Berlainan pula prinsip PAS kali ini. 

PAS nampaknya meletakkan "kuasa politik" melebihi "kepentingan Islam". Inikah prinsip sebuah parti yang mendakwa dirinya memperjuangkan Islam sebagai dasarnya? Pemimpin DAP, Loke Siew Fook hina Islam pun tak mengapa, PAS tak kisah. Asalkan PAS bersama di dalam Pakatan Rakyat, DAP dan PKR bebas mengutuk dan mencaci Islam. Apa lagi DAP dan PKR, kutuklah Islam sepuas-puasnya. PAS sudah memberi "green light"!

PAS rela "bisu" untuk menjaga hati "sahabat-sahabat kafir"nya. Apa tidaknya? Sahabat-sahabat politiknya lebih penting dari Islam. Agama PAS membenarkan agama Islam dihina dan diperkotak-katikkan, asalkan yang menghina itu adalah DAP dan PKR. PAS rela membiarkan arak dan "pub" berleluasa di kawasan-kawasan Melayu Islam. PBT Shah Alam rampas arak. Ronnie Liu marah & suruh pulangkan. PAS marah Ronnie sekejap untuk "berlakon" depan rakyat kononnya PAS memang tak suka arak. Bila Ronnie sergah sikit, terus PAS jadi "bisu". "Jinak" terus! Macam "Rottweiller" yang disergah "tuan"nya, PAS merelakan "kepalanya dipijak". "Arak pun araklahhhh", mungkin itu dalam fikiran PAS.

Jauh dalam sudut hati Ee yang sedih dan kecewa dengan pendirian PAS. PAS yang "dulu" kelihatan amat berbeza dari PAS zaman millenium. PAS yang sebelum ini dihormati kawan dan lawannya berdasarkan prinsip agama yang kuat, amat jarang sekali membuat "u-turn" mengenai hal ehwal agama Islam. PAS rela bergabung sesama parti politik lain termasuk UMNO demi kedaulatan agama Islam di Malaysia. Namun kini? PAS sudah "terbalik kuang". Apakah ini salah Hadi? Atau apakah ini berpunca dari Nik Aziz? Amat membimbangkan situasi dan suasana nasionalisme di Malaysia sekarang. Hatta DYMM Sultan Azlan pun bimbang dengan keadaan ini. Namun, PAS nampaknya "relax" sahaja sambil membiarkan "kepala"nya terus dipijak oleh pengkhaianat bangsa dan DAP! 

Hakikatnya, Melayu masih "lena". Melayu yang lena ini masih nyenyak dibuai mimpi indah DAP dan Anwar. Selain dari yang "nyenyak", ada juga yang "nyanyuk". Yang "nyanyuk" ini pula menggunakan pegangan politik sebagai "agama"nya. Apa saja yang dilakukan oleh partinya dan parti sahabat-sahabatnya, semuanya baik dan menurut Islam katanya. Tapi apa saja yang dilakukan oleh UMNO walaupun benar-benar mengikut Islam, tetap si "nyanyuk" ini katakan "haram" dan "salah". "Walhalallaku, walharammuu". Itulah konsep "nyanyuk". Ee tidak mahu merayu atau mencadangkan untuk pihak yang "nyanyuk" itu keluar dari "Perosak Rakyat", cuma Ee minta agar Allah berikan sedikit hidayah petunjuk yang akan menyedarkan mereka dari "nyenyak" dan "nyanyuk". Mintalah agar mereka "sedar", demi Islam, Melayu dan Tanahair kita.





Selain kemunculan ulama mee rebus,mee goreng,mee segera dan ulama laksa cina serta ustaz-ustaz yang ditabal oleh penyokong mereka serta lebai-lebai yang menyangkut kopiah putih dikepala sewaktu menghadizi ceramah pemimpin mereka...lepas itu kembali seperti sedia kala tidak lagi dapat mengenali...Islam lagi kah mereka..kerana masing-masing kembali pada habitat asal mereka..berasuah..berjudi,bermaksiat seperti yahudi semula?. Cuma Ee minta agar Allah berikan sedikit hidayah petunjuk yang akan menyedarkan mereka dari "nyenyak" dan "nyanyuk". Mintalah agar mereka "sedar", demi agama, bangsa dan Tanahair kita.

No comments:

Post a Comment