Tuesday, September 20, 2011

Tidak Mustahil kelak Penyokong Islam PAS akan berebut untuk mengusung keranda LKS dan lainnya..Kerana KeTaatan mereka..


Terlalu kerap Ee melihat penyokong-penyokong PAS mengibarkan bendera DAP setiap kali PRK mahu pun PRU diadakan. PAS memalukan orang melayu,PAS memalukan Islam. PAS meletakkan martabat orang melayu di tahap yang rendah semata-mata untuk memancing undi orang Cina. Begini caranya jika PAS memerintah, kita akan menjadi hamba kepada kepimpinan DAP..

Bukan saja Ee malah rakyat negara ini tahu bahawa para pemimpin dan penyokong PAS sering mengeksploitasikan kanak-kanak untuk tujuan politik mereka.Inilah muka sebenar PAS yang sanggup melakukan apa saja asalkan mereka mendapat keuntungan.Dari mengunakan agama dengan memutar belitkan hadis mahu pun Al Quran mereka sanggup menghalalkan apa saja asalkan dapat memberi manfaat kepada mereka.

Anak2 kecil yang tidak faham apa benda mereka gunakan untuk memuaskan nafsu serakah untuk berkuasa.Mereka bukan saja mendera kanak2 berpanas di bawah sinar matahari malah mereka mendera secara tidak langsung untuk mengalas bendera Parti PAS dan juga menggalas bendera DAP, sedangkan DAP tidak pernah sedikitpun membiarkan anak-anak kecil mereka terlibat dalam politik. Inilah kebodohan yang paling nyata puak PAS... DAP tidak perlu meraih sokongan melayu, kerana PAS akan berbuat apa sahaja untuk menyanjungi mereka biarpun yang bertanding adalah PAS.Alangkah kejinya perbuatan tidak beraklak para pemimpin mahupun penyokong PAS mengunakan kanak2 sebagai perisai demi politik sempit dan tidak bertamadun mereka.

Ee dapat rasakan bahawa para pemimpin dan penyokong PAS sanggup melakukan apa saja demi mengangkat DAP dan demi menunjukan bahawa mereka akan sentiasa taat kepada segala telunjuk DAP Laknatullah.Pada pendapat Ee adalah tidak mustahil pada suatu hari kelak para penyokong Islam PAS juga akan berebut untuk membawa keranda khalifah Lim dua beranak mahu pun para pemimpin DAP lainnya andai mereka ni mati.Ini semua mereka lakukan demi menunjukan kepada DAP bahawa PAS sanggup mengikut para pemimpin DAP dan  menjunjung mereka sehingga ke Jirat mereka.Ini bersesuaian dengan mereka yang sanggup menghalalkan apa saja.Dan menerima apa saja yang difatwakan oleh pemimpin2 mereka terutama dari Nik Ajis mahu pun fatwa daripada pemimpin DAP yang menjadi idola mereka seperti Lim Kit Siang dan anaknya Lim Guan Eng.Ee nasihatkan janganlah rosakan jenerasi akan datang dengan keegoan nak berkuasa sehingga maruah Agama dan Bangsa sanggup dipergadaikan..Fikirkanlah..

No comments:

Post a Comment