Tuesday, September 4, 2012

Ahli2 PAS kena tipu dik Shareholder Hj Jasman..Duit tersebut sebenarnya buat membiayai Program Pembangkang..ada ahli PAS yang jadi sewel dan sebagainya.. Ahli2 PAS kena tipu dik Shareholder Hj Jasman..Duit tersebut sebenarnya buat membiayai Program Pembangkang..ada ahli PAS yang jadi sewel dan sebagainya..



Bila akbar2 mahupun ramai yang persoalkan dari mana Pembangkang mendapat Dana yang banyak untuk buat ceramah,upah blogger,Bersih,buat belanja PRU dan sebagainya.. Ee tak hairan..sebab antara lainnya pemimpin mereka sendiri yang menipu pengikut mereka dengan pelbagai tektik..dari kutipan Tin Milo sehingga mewujudkan saham yang tidak wujud..Apa yang Ee dimaklumkan oleh ramai pengikut PAS mahupun PKR ketua2 dari cawangan hingga kebahagian, mereka sejak sekian lama mengutip Dana yang dikenali sebagai Dana Hj Jasman..Menurut salah seorang pengikut PAS mereka melabur antara Rm 500 dan sehingga ada yang mencecah ratusan ribu ringgit..Menurutnya lagi ada yang jual tanah,rumah,kereta dan sebagainya.Setiap mereka dijanjikan pulangan yang besar..Jika melabur Rm 500 mereka boleh dapat pulangan sehingga Rm 2 juta dan sekiranya melabur 50K keatas dijanjikan sehingga mencecah 50 billion ..Menurut sumber dari PAS ada juga orang2 PAS dah jadi sewel sehingga mengira daun dan sebagainya..

Menurut pengikut PAS lagi telah dijanjikan pulangan namun sehingga kini tiada pulangan langsung bahkan mereka diminta buat tambahan kononnya duit nak keluar tapi habuk pun tak ada..Dan yang lebih buruk lagi mereka panggil mesyuarat kononnya duit dah nak keluar..bila pergi mesyuarat setiap ahli diminta serahkan telephone tidak dibenarkan bawa telephone dalam mesyuarat.Ketua mereka setiap kali bagi penerangan kononnya Dana nak keluar tapi berdalih kononnya Dana tersebut telah dipinjam dik Kerajaan BN untuk BRIM dan yang terbaru bagi duit kepada peneroka..Dan alasan yang Ee rasakan paling bangang kononnya nak rasuah gabenor bank negara untuk keluarkan Dana tersebut..Dengan alasan tersebut mereka minta ahli tambah kononnya nak bayar duit rasuah dan upah pengawal keselamatan dan sebagainya..maka sibodoh PAS ni tambah duit lagi yang dapat habuk..Pada Ee bodohnya orang PAS kerana begitu mudah diperdaya oleh pemimpin2 mereka semata terlalu tamak mengejar habuan yang tidak wujud..Setelah dikaji selidik oleh sebahagian ahli PAS sendiri duit tersebut sebenar telah disalurkan utk program pembangkang dan sebahagian lagi masuk poket mereka sendiri..Dari cerita yang Ee dengar ini diharap pehak berkuasa menyiasat Dana Hj Jasman ini kerana menipu dan membuat fitnah kononnya kerajaan BN terlibat,buatlah siasatan yang telus dan tangkap mereka yang terlibat daripada yang mengutip mahupun pehak penganjur sendiri demi kebaikan bersama..Ingatlah jangan jadikan diri anda mangsa penipuan mereka yang bertopengkan agama..Ingatlah Ikut PAS kamu Sesat..Ikut Islam kamu Selamat Dunia dan Akhirat..

1 comment:

  1. sekali baca tajuk pon dah tau yang ko ni org BN. yg temberang tu korang, terang2 tipu PRU baru2 ni. haizzz
    cukup2 ler fitnah org tu.. berkat duit upah yg ko dpt nih? bagi kat anak bini makan.. duit hasil fitnah org...ya ALLAH ampuni lah hambamu ini..

    ReplyDelete