Thursday, September 6, 2012

Dr Pakar Fitnah Pembangkang diTerbalikkan hatinya Oleh Allah SWT.. kini memberi Racun Bisa kepada Penganut Pembangkang sendiri..




Nak kata tak ada penyakit..ada penyakit..Ee dapat rasakan bahawa pemimpin2 dan pengikut2 pembangkang ada penyakit yang semakin kuat dan terlalu susah untuk disembuhkan..Jika dunia merasakan penyakit AID merupakan penyakit yang merbahaya dan boleh dikatakan terlalu sukar mencari penawarnya..Ee katakan penyakit pemimpin2 PAS serta pengikut2nya lebih merbahaya dari penyakit AID dan kemungkinan tiada langsung penawarnya..Kesudahan dari penyakit yang dihadapi oleh penganut PAS akhirnya dibawa bersama keliang lahat..Jika tidak berapa lama dulu mereka begitu gembira kerana mendapat rawatan dari doktor pakar fitnah yang dapat mencarikan sedikit penawar pengubat hati lara.Mereka mentertawakan, memperlekehkan UMNO bila doktor pakar fitnah mereka membekalkan racun untuk meracun pemimpin serta penyokong UMNO. Ee dapat rasakan bagaimana penderitaan yang dihadapi oleh orang2 UMNO bila diracun..hanya kepada yang Maha Esa orang2 UMNO menadah doa memohon perlindungan dan penawar dari segala racun yang diberi oleh Pembangkang.Allah Maha Mengetahui,Maha Adil lagi Maha Bijaksana dan sentiasa mendengar doa2 orang UMNO yang teraniaya maka dibalikannya pula doktor pakar fitnah tersebut pula yang memberikan racun kepada penganut PAS. Kini mereka bukannya mendapat ubat sebaliknya mendapat racun dari doktor pakar yang mereka harapkan..Ee dapat rasakan nafas mereka semakin sesak bila racun yang diberi mula meresap mengikuti aliran darah yang semakin melemah..

Doktor pakar fitnah Raja Petra Kamarudin (DPFRPK) baru2 ini dalam pendedahan di portal malaysia-today.net memberikan racun yang bisa kepada penganut pembangkang ,membongkarkan bahawa Ketua kepada segala Raja Fitnah Anwar Ibrahim telah terlibat dalam usaha utk menjatuhkan Datuk Sri Najib Tun Razak dengan mengaitkannya dengan pembu nuhan Altantuya.DPFRPK  mendedahkan dengan bantuan dana yang cukup besar mereka sanggup mengupah penyiasat persendirian untuk membuat akuan bersumpah palsu...Beliau mendedahkan Ahli Parlimen Subang (PKR), R. Sivarasa bersama seorang peguam berperanan disebalik akuan bersumpah tersebut..Akuan bersumpah penyiasat persendirian, P. Balasubramaniam yang menuduh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak terlibat dalam kes pembunuhan Altantuya Shaariibuu didakwa dirancang pihak tertentu termasuk beberapa pemimpin pembangkang.Dalam pendedahan di portal malaysia-today.net itu beliau turut menyebut pembabitan beberapa pemimpin pembangkang dan peguam yang terlibat dalam merancang untuk menghasilkan akuan bersumpah berkenaan termasuk M. Puravalen yang didakwa mempunyai hubungan rapat dengan ahli perniagaan, Datuk Seri Kalimullah Masheerul Hassan.

Pada masa sama DPFRPK mengakui Balasubramaniam dibayar untuk membuat akuan bersumpah tersebut dan dakwa beliau, perkara itu memang diketahui Ketua Kepada Segala Raja Fitnahi Anwar Ibrahim.

"Saya bertemu Balasubramaniam 2 Julai 2008 iaitu sehari selepas beliau membuat akuan bersumpah. Pertemuan itu berlaku selepas saya dihubungi Sivarasa yang meminta saya pergi ke rumah seorang peguam bagi membincangkan kes pembunuhan Altantuya.

"Kami berbincang bagaimana perkara ini perlu ditangani dan apa yang Balasubramaniam perlu cakap semasa sidang akhbar yang akan dibuat keesokan hari di Ibu Pejabat PKR," dakwanya sebagaimana dipetik dari malaysia-today.net.

Pada 1 Julai 2008, Balasubramaniam mengejutkan negara apabila mengeluarkan akuan bersumpah mengaitkan Perdana Menteri dalam pembunuhan tersebut tetapi selang dua hari kemudian penyiasat persendirian itu membatalkan akuan bersumpah berkenaan.

Dalam pada itu,DPFRPK mendakwa Ketua Kepada Segala Raja Fitnah Anwar telah mengarahkan seorang tauke Cina membayar kepada Balasubramaniam sebanyak RM20,000 sebulan bagi memastikan penyiasat persendirian tersebut terus menyokong pembangkang.

Katanya, langkah itu diambil selepas Balasubramaniam dikatakan sedang melakukan rundingan rahsia bagi membolehkan beliau mendapat bayaran RM5 juta menyebabkan Ketua Kepada Segala Raja Fitnah Anwar bimbang jika penyiasat persendirian tersebut membongkar rahsia mereka..Pada Ee itu baru racun yang diberi oleh DFFRPK banyak lagi racun bisa yang termakan oleh penganut pembangkang bila Allah SWT membukakan segala pembohongan dan Fitnah melalui doktor2 fitnah lainnya yang telah mereka latih sendiri dalam parti mahupun dalam gabungan haram mereka untuk membuat fitnah terhadap Kerajaan pimpinan UMNO dan menghasut rakyat membenci kerajaan.

Marilah kita bersatu dalam 1Malaysia dalam PRU 13 yang akan diadakan tidak berapa lama lagi dengan memberikan kemenangan yang besar kepada Kerajaan Pimpinan UMNO yang telah banyak berjasa serta adil kepada kita semua tanpa mengira apa bangsanya dan agamanya asalkan mereka rakyat Malaysia.Marilah kita sama2 kuburkan Pakatan Haram Pembangkang sedalam-dalamnya pada PRU 13 kelak demi Agama Bangsa dan Negara.Marilah kita bersama dalam 1Malayasia berganding bahu bersama Kerajaan Pimpinan UMNO mengembalikan keamanan negara seperti sediakala agar kita semua kembali hidup dalam suasana aman damai.

No comments:

Post a Comment