Wednesday, April 18, 2012

"Straight to the point" lah!...Jangan putar2 macam Papa Jahat...Ikut PAS kamu sesat..Ikut Islam kamu Selamat Dunia dan Akhirat..



Ee teringat dan masih segar lagi dalam kepala ini dan kadang kala bila teringat membuatkan Ee ketawa dan berasa malu bila orang Melayu malu mengaku bahawa dilahirkan sebagai orang Melayu.Pada pemikiran Ee bagaimana seorang yang dikatakan ulama',Tok Guru dalam PAS mempertikaikan kejadian dari Allah Yang Maha Pencipta bila menyatakan beliau tidak meminta untuk dilahirkan sebagai bangsa Melayu.Pada pendapat Ee ini adalah adalah sesuatu yang mempersendakan kejadian yang dijadikan Allah SWT. Ee berpendapat bahawa Nik Ajis yang di katakan tinggi ilmu agamanya,, tidak sepatutnya mengeluarkan kenyataan sedemikian kerana ia boleh menimbulkan pelbagai spekulasi negatif dan kekeliruan di kalangan umat Islam.Nik Ajis berkata bahawa "Orang Yahudi tidak minta untuk jadi Yahudi dan saya sendiri tidak nak jadi Melayu tapi bangsa saya bangsa Melayu, apa boleh buat,"..Hakikatnya bila kenyataan ini didengar oleh penyokong taksub PAS mereka menyokong dengan berkata bahawa Islam tidak memperjuangkan bangsa dan cuba memutar belitkan kejadian Allah.Pada Ee inilah keanehan dan kebodohan Pak2 bilal dalam PAS yang sentiasa mengampu orang tua seperti Nik Ajis yang kadang kala tersasul dalam mengeluarkan pendapat atau memutuskan sesuatu yang tidak betul,ini semua akan menjadikan Nik Ajis merasa riak dan akan sentiasa bertindak sombong dalam mengeluarkan pendapatnya kerana tidak ada yang berani menegurnya dalam parti PAS.Ee nasihatkan sedarlah tiada kejadian manusia yang sempurna dalam seba serbi yang dijadikan oleh Allah..kita ni manusia biasa tidak luput dari melakukan kesilapan dan mendapat gangguan bisikan Iblis laknatullah..Apabila seseorang itu tidak mahu ditegur atau tidak boleh tertegur apabila melakukan kesalahan maka datang penyakit angkuh..Janganlah jadi seperti Firaun yang mengaku Tuhan oleh sebab keangkuhannya dan kesombongannya tidak mahu menerima nasihat dan janganlah jadi seperti Haman yang sentiasa memberikan nasihat yang salah kepada Firaun..

Ee kekadang nak tergelak bila penyokong2 setia PAS tidak berhenti mulut terpekik terlolong menjaja kononnya nak melaksanakan Hukum Hudud dalam negara ini sehinggakan Cina2 kat kedai kopi pun cakap "Ini Olang PAS tatak paham Bahasa Ooo..Itu ketua PAS sulah sain kontlak sama DAP dalam Pakatan tatak setuju itu buat Hulud mereka cakap mahu buat..Ini olang wa rasa tatak belajar punya maa"..Hehehe...Ee ingin terangkan maksud Cina kat kedai kopi tu baru2 ni bila Nik Ajis kata nak buat Hudud bila memerintah kelak tiba2 je Khalifah Lim Guan Eng kesauyangan penyokong2 setia PAS keluarkan kenyataan banggang  memberitahu bahawa PAS dan DAP sudah mencapai kata sepakat untuk  "Bersetuju untuk TIDAK BERSETUJU mengenai perlaksanaan undang-undang hudud di negara ini.Hehehe..apalah Guan Eng ni cakap berbelit-belit mana belajar ha olang PAS ajar ka?.."Straight to the point" lah!..hehehe cakap orang putih kejab.. Cakap saja bahawa PAS dan DAP  sudah sepakat untuk tidak bersetuju melaksanakan hudud, habis cerita. Semua orang faham itu pun susah..

Ee pun tak tahu yang mana satu betul..cakap penuh belit macam ular dalam semak yang menunggu mangsa je nak patuk mengsa..Khalifah Lim terangkan bahawa tidak ada perbincangan seperti yang dipersetujui dalam Buku Jingga serta tidak wujud dalam rangka kerja dasar yang disepakati oleh para "Mursyidul Am" ketiga-tiga parti itu pada tahun 2009. Kerana itulah hudud tidak dipersetujui.Hehehe..jadi selama ini Mursyidul Am Pas, seorang Tok Guru yang didewa-dewakan penyokong PAS itu hanya menipu puak-puak pengikutnya dengan memberi harapan nak laksanakan hudud, begitu ke? Pada pendapat Ee Jika benar, maka memang Nik Ajis dan pemimpin PAS lainnya hanya menipulah selama ini... "Munafik!..Munafik!..Munafik!..ini yang keluar dari muncung "burung Kakak Tua" yang dibela oleh Tauke Cina dalam pasar binatang...

Pada Ee selama ini, Nik Ajis canang di seluruh dunia mengatakan UMNO jahat, UMNO buruk, UMNO kafir, UMNO itu jahat belaka tiada yang jahat melainkan yang jahat belaka, dengan alasan bahawa UMNO tolak hudud!...Hakikat yang sebenar.. kebenarannya ialah UMNO tak pernah tolak hudud Islam!.. Yang ditolak ialah hudud ciptaan PAS kerana ianya tidak adil!..pembohong ini telah dibuktikan apabila termeterainya perjanjian dalam Pakatan Haram Jadah antara Puak DAP Khalifah Lim..Puak PAS Wali Pembohong Nik Ajis dan Puak PKR Papa Jahat Anwar Al Yahudi..

Pada Ee janganlah lagi puak PAS jadi anjing nak menyalak  memekak sana sini buat ganggu saja memberi janji palsu..kamu tu hanya penyokong paham2lah orang atas "pemimpin2 Munafik PAS dah setuju dah.. tidak mahu hukum hudud PAS..buat penat je kamu menyalak..kamu semua dah kena tipu mentah2 dik "Wali Pembohong"..

Pada pendapat Ee kemungkinan kenyataan Zul kulim yang telah keluar dari pakatan haram menyatakan kebenaran persetujuan antara PAS dan Pakatan dalam pakatan syaitan di Pulau Pinang.. puak PAS kata Zul pembohong tapi hakikat ini telah diterjemahkan sendiri oleh Khalifah Lim yang masih setia sebagai suami nombor dua PAS..Ee bawakan keratan dari kenyataan Zul Kulim seperti beliau dedahkan baru2 ini..

"Datuk Nik Aziz sendiri yang merestui Perjanjian Persefahaman Pakatan Pembangkang pada 18 Dis 2009 (yang mana teman adalah antara Ahli Parlimen yang tidak bersetuju dengannnya) dimana PAS-PKR-DAP bersetuju jika mereka membentuk Kerajaan Persekutuan (na'uzubillah mintak dijauhkan ALLAH), maka penubuhan Negara Islam dan perlaksanaan undang-undang Islam tidak termasuk didalam dasar pakatan pembangkang dan tidak akan dilaksanakan".

Ee ingin bawakan antara kenyataan ketua Pembangkang Papa Jahat Anwar Al Yahudi baru2 ni yang menyokong keselamatan keatas Yahudi dan tindak balas dari Wali Pembohong dan Hadi Awang dengan menyatakan tidak salah berkerjasama dengan Yahudi yang telah dinyatakan sebagai musuh Allah dan musuh umat Islam..dan bagaimana kekejaman demi kekejaman yang dilakukannya keatas umat Islam khususnya di Palasten..

Hayatilah..

Anwar seperti dilaporkan Wall Street Journal, 26 Jan telah berkata "I support all efforts to protect the security of the state of Israel" ."said Mr. Anwar, although he stopped short of saying he would open diplomatic ties with the Jewish state, a step which he said remains contingent on Israel respecting the aspirations of Palestinians"

Maksudnya; "Saya menyokong semua usaha untuk menjaga keselamatan negara Israel, kata Anwar, namun apa yang dia katakan itu tidak bermaksud dia akan membuka hubungan diplomatik dengan negara Israel, satu langkah yang menurutnya bergantung sama ada Israel akan menghormati aspirasi rakyat Palestin".

Apabila isu ini menjadi kontroversi, Anwar sendiri mengeluarkan kenyataan di laman rasminya, anwaribrahimblog pada 28 Jan, menjelaskan maksud sebenar kenyataannya di WSJ adalah bersetuju dengan cadangan 'two state solution'.
'Two state solution' merupakan gagasan idea yang dilobi oleh badan antarabangsa yang dianggotainya, iaitu International Crisis Group (ICG) yang mengesyorkan agar Israel dan Palestin sama-sama diiktiraf sebagai sebuah negara yang sah dan berdaulat, di samping mencadangkan agar dunia Islam khususnya negara-negara Arab membuka hubungan diplomatik dengan Israel.

"Pendirian saya ini ternyata sejajar dengan prinsip perjuangan Parti Keadilan Rakyat yang menjunjung tinggi prinsip Keadilan Sejagat dan tegas membela hak mereka yang dizalimi.
"Selain itu pandangan saya ini ternyata selari dengan Resolusi 1397 Majlis Keselamatan Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) dan Inisiatif Keamanan Arab (Arab Peace Initiative) yang berteraskan Penyelesaian Dua Negara atau lebih dikenali sebagai 'Two-State Solution'. kata Anwar.

Pada Ee ini mengesahkan bahawa 'Two-State Solution" bahawa memang sahlah Anwar sokong Israil..dan semua ini diterjemahkannya bila mendapat restu dari Wali Pembohong Nik Ajis dan Hadi Awang yang mengeluarkan fatwa tidak salah berkerjasama dengan Israil..Yang menjadikan Ee tergelak pula Ketua Pemudanya berkata adalah haram berkerjasama dengan Israil walau dalam keadaan apa sekali pun..

Ee bawakan pula ulasan bekas orang kuat PKR pada suatu masa dulu Prof. Dr Chandra Muzaffar.

"Keselamatan Israel' yang diucapkan oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam Wall Street Journal (WSJ), 26 Jan adalah satu bentuk ideologi kata Prof. Dr Chandra Muzaffar.

"Kalau kita kaji secara mendalam..istilah yang digunakan oleh Anwar bahawa beliau 'akan menyokong segala usaha untuk melindungi keselamatan Israel'..keselamatan Israel itu adalah ideologi negara zionis ini.

"Mereka menggunakan isu keselamatan untuk menguasai kawasan di sekeliling mereka itu. Mereka menggunakan istilah keselamatan ini untuk mengusir rakyat Palestin daripada wilayah mereka..untuk membunuh rakyat Palestin mereka mengunakan istilah keselamatan ini..

"Istilah keselamatan ini untuk menjustifikasikan benda-benda lain yang dilakukan Israel sepanjang 63 tahun ini, termasuk pemilikan senjata nuklear..atas nama keselamatan..dia mendirikan tembok..segala-segalanya dilakukan atas nama keselamatan..", katanya.


Pada Ee ini merupan fakta yang tepat datangnya dari seorang yang pernah berada dalam barisan depan PKR.Hanya mereka yang bodoh saja menyokong segala apa yang Papa Jahat selalu bohongkan.. begitu juga dengan segala fatwa2 yang dikeluarkan oleh Wali Pembohong dan Hadi Awang..Renung2kanlah..Bersatulah dalam 1 Malaysia dengan menyokong kerajaan UMNO yang telah banyak berjasa kepada kita semua tanpa mengira bangsa mahu pun agamanya.Bersatulah demi Agama,bangsa dan negara..Bersatulah..

No comments:

Post a Comment