Thursday, October 20, 2011

PAS Mentalkinkan diri sendiri Pada Muktamar baru-baru ini..



Pada Ee Muktamar Pas yang baru berakhir baru-baru ini sudah mentalkinkan perjuangan PAS itu sendiri. PAS apabila bersekongkol dengan kafir DAP Laknatullah dan PKR kini menjadi parti sekular. Inilah balasan Allah Taala apabila menuduh dan menfitnah UMNO sebagai parti sekular.Meludah kelangit akhirnya air ludah Pemimpin2 PAS bertaburan kemuka mereka sendiri..

Pada Ee PAS bukan lagi sebuah parti yang menjanjikan suatu gagasan berlandaskan Syariat Islam dan Sunah Nabi Muhamad s.a.w sebaik-baik sahaja bersekedudukan secara Haram dengan DAP kafir laknatullah dan bermukah pula dengan PKR, parti penganut fahaman pluralisme yang sanggup menyamaratakan segala-galanya demi segenggam kuasa politik. Depan boleh, belakang boleh, kiri boleh, kanan pun boleh. Semuanya rata sama rasa.

Pada mereka orang UMNO yang mengucap syahadah yang sama, bersembahyang lima waktu, berpuasa pada bulan Ramadan dan menyembah Allah yang Satu dijadikan sasaran dan musuh utama yang harus dihancurkan kerana sudah berjanji setia dengan DAP kafir laknatullah semata kerana tamakkan kuasa dan terlalu mengikutkan bisikan syaitan.Begitu mudah agama digadai apabila fatwa Nik Aziz … Bukan Sahaja Dengan DAP, dengan Syaitan pun Pas sanggup bersahabat untuk menjatuhkan BN/UMNO!.Inilah kemunafikan pemimpin2 PAS yang begitu terang mengingkari Al Quran dan Hadis agar mengeratkan ikatan sesama Umat Muhammad agar Islam itu semakin mekar di bumi Allah ini.

Pada Ee mereka bukan saja mentalkinkan PAS dengan menyajikan sisa-sisa buangan toksid untuk menjadi bahan jamah tekak ular mereka, bahkan mereka juga sanggup menjadi Juru Jual Pesta Lelong dengan memperlelongkan segala prinsip perjuangan Islam selama ini semata mengikut kemahuan DAP kafir Laknatullah..Agama dan bangsa diPerlelong demi meraih ikatan kasih kaum Cina untuk memberi sedikit undi kepada PAS.

Lagu Sedih Seorang Banduan yang dapat meraih simpati rakyat menjadi idola kepada para pengikut HamPAS..Berbohong sana sini..Setiap kali nak PRU Hudud diperhebohkan..UMNO diPerkafirkan..Dari Perjuangan Negara Islam kini berputar 360 darjah menubuhkan negara Berkebajikan pula yang ditiru dari UMNO..Dengan angkuhnya mengangkat kominis sebagai Wira.. Mengangkat DAP yang begitu angkuh untuk menukar Agama rasmi negara dan menukar Bendera negara..Memalukan dan memualkan..Jangan jadi Pengkianat Agama,Bangsa dan Negara semata mengikut bisikan Syaitan bertopengkan Sarban, Jubah,Tasbih,Berdahi Hitam dan Janggut Sejemput Dajjal2 Pembangkang.. Bersatulah bersama 1 Malaysia...

No comments:

Post a Comment