Monday, October 24, 2011

Beberapa Keanehan dan Kebodohan yang Terdapat dalam PAS



1)Keanehan Nik Ajis mengatakan Allah Tuhannya Mencarut dan Samsing..Allah itu Esa..sifat manusia tidak boleh disamakan dengan sifat Allah..Allah itu bersifat Yang Maha Lembut,Yang Maha Penyantun,bersifat Yang Maha Pengasih dan Penyayang..

2)Mereka Pemimpin PAS melebihi kuasa Allah dalam menentukan nasib seseorang itu sama ada masuk Surga atau Neraka.Mereka mendakwa bahawa mengundi PAS masuk surga..Sedangkan Surga dan Neraka itu hanya Allah yang layak menentukannya.Allah itu bersifat Maha Menentukan Hukum.Allah itu bersifat Maha Mengetahui lagi Maha Adil..

3)Kebodohan yang paling nyata dalam PAS bila bercakap asyik putar sana putar sini..
Dalam sehari "Pusing Bulatan" agaknya lebih 100 kali..Pada Ogos 1963 Dewan Ulama' PAS membuat fatwa semasa bersidang di kediaman Menteri Besar Kelantan "Orang2 Islam berkongsi dengan orang kafir memerintah negara adalah kafir".Mereka tujukan fatwa ini kepada Kerajaan Barisan Nasional.Mereka meludah kelangit bertaburan jatuh kemuka mereka sendiri bila PAS kini bersetongkol dengan DAP kafir Laknatullah.

Firman Allah dalam Al Ma'idah ayat 40 yang bererti :-

"Tidakkah kamu tahu,sesungguhnya Allahlah yang memiliki kerajaan langit dan bumi,diseksaNya sesiapa yang dikehendakiNya dan diampuniNya bagi sesiapa yang di kehendakiNya.Dan Allah Maha Kuasa atas segala sesuatu."

Renung-renungkanlah...

No comments:

Post a Comment