Tuesday, November 1, 2011

Hudud PAS hanya Sendiwara Menjelang PRU...

Wahai anak anak Melayu zaman sekarang kamu mabuk dengan politik ikut ikutan. Kamu tak kenal intan permata. Kaca kamu genggam kuat kuat, mati mati kamu katakan intan berlian permata. Dek kerana dah terlalu mabuk terkena air hasutan. Dari pemimpin Melayu derhaka jahanam yang hasad dan gila kuasa.Ingatlah Melayu itu Islam jika hilang Melayu di bumi Malaysia ini maka tergadailah agama dan bangsa.
Membela bangsa Melayu bermakna membela Islam itu sendiri,ingatlah siapa yang memertabatkan Islam dibumi Malaysia ini kalau bukan orang Melayu..Janganlah diri ditipu oleh dajjal2 Melayu yang kemaruk kuasa.

Mereka (HamPAS) kata kalau bela Melayu aje itu perkauman nama nya. Mereka tak sedar mereka tertipu. Ada Melayu yang mengaku pembela agama berkata, bela Islam aje, di situ tak ada perkauman. Mereka lupa Islam di negeri Melayu di hidupkan oleh bangsa Melayu. Melayu hilang Islam pun lesu.

Bukan main berapi org2 jahil agama ini bercakap pasal Hudud..seolah2 Islam itu lahir hudud lah yg mulai disyariatkan..tanpa perlu pedulikan yg lain.
ini manusia2 penipu dan pembohong kepada Allah, kerana hendakkan keuntungan dunia dan tidak ikhlas pada manusia..
Kalau nk capai matlamat Maqasid Syariah.. melalui perlaksanaan Hudud, base support lain mesti betul dulu..sebab Islam itu agama sempurna, tiada cacat cela.

Pada Ee belum dihitung lagi betapa banyak aktiviti menghina Islam yg diharuskan oleh parti laknat ini.. dengan kecelaruan dan tidak konsisten ini, adakah Hudud itu difahami atau ini akan dijadikan bahan untuk menjatuhkan lagi ketinggian Islam di mata org2 jahil dan kafir.

Pada Ee perlaksanaan Hudud dan Syariat Islam itu akan sampai dengan tidak boleh terhalang seperti air yang mengalir dilembah, apabila umat Islam yang beriman dan bertaqwa kepada Allah melebihi org2 yg fasiq, munafik dan kafir. Perlaksanaan Hudud, Qisas dan Takzir secara teknikalnya juga memerlukan perancangan yang menyeluruh, halus dan bertatatertib Islam dan dipadankan dengan keadaan masa kini, bukan hanya bermain dgn air liur dan mengikut hawa nafsu buas dan kotor pemimpin2 PAS ini!..

Pada Ee jangan jadikan Hudud sebagai bahan ugutan tetapi Hudud adalah sebagai sebagai hikmah, didikan dan solution yg mendapat Rahmat dan Pertolongan Allah SWT, jadi kita mesti bersedia dahulu untuk menuju ke arah itu sebelum ia dapat dilaksanakan. Hudud, Qisas, Diyat dan Ta'zir adalah hukuman tertinggi yang Allah SWT jadikan sebagai Qanun Syariah Islam sebagai perundangan wajib, bagi memelihara kehidupan manusia..itulah yg terhasilnya dalil2 Maqasid Syariah..tetapi perlaksanaannya ada rukhsah yang masih boleh diperbincangkan dikalangan ulama' yang muktabar bersesuai dengan polarisasi agama di negara ini supaya perlaksanaanya menyeluruh dan adil.

Apa yang malangnya PAS jadikan Hudud sebagai Objek momokan politik yg cukup membahayakan Aqidah org Islam yang tidak faham dan boleh menjatuhkan lagi maruah Islam dikala Islam menjadi agama yang sentiasa difitnah oleh kuffar di serata dunia!..

Apa yang Ee nampak PAS terlalu taksub dengan kegilaan meruntuhkan kerajaan pemerintah UMNO sebagai satu2nya jalan untuk melaksanakan Hudud kononya… tetapi PAS langsung tidak menjalankan kerja2 dakwah, tidak mensyumulkan Islam itu di mata hati rakyat..PAS seolah2 melampaui ketentuan Allah SWT, dan tidak yakin dengan sandaran kepada Allah SWT dengan meletakkan perancangan2 yang bercanggah dengan akhlak dan syariat semata2 untuk menghalalkan matlamat!..

Apa yang Ee nampak Husus dipusing2kan sebagai bahan modal politik, sekejap negara Kebajikan sekejap negara Islam, sekejap Hudud ikut keadaan terutama apabila menjelangnya PRU..apa ini???..Apa yang Ee nampak Hudud PAS hanya akan menjelma bila nak dekat pilihanraya saja..Manakala penerapan Tassawuf dihapuskan sama sekali dlm kamus perjuangan PAS, sedangkan Nabi diutusa pertama kali ialah untuk melunakkan Akhlak manusia..yg sekarang ini dikenali sebagai cabang Ilmu Tassawuf..Renung-renungkanlah..

No comments:

Post a Comment