Wednesday, November 2, 2011

Pemimpin UMNO yang bijak mentadbir sehingga Negara menjadi terkenal Aman Makmur..Hanya mereka HamPAS yang tidak pernah bersyukur atas Rahmat Allah SWT..



Rakyat Kelantan semakin menderita, Lebih 20 tahun dibawah kerajaan negeri yang ditadbir PAS tidak ada satu pun yang boleh dibanggakan oleh rakyatnya. Membangun bersama Islam yang menjadi modal politik PAS juga hanya retorik semata mata.20 tahun dibawah pentadbiran PAS Balak Habis dijual, Tanah rakyat dirampas, ekonomi tidak berkembang, sebaliknya yang mewah dan kaya raya adalah mereka pemimpin PAS didalam Kelantan dan juga Tauke Tauke Cina dari Singapura.Nik Aziz Nik Mat bukanlah seorang Tok Guru mahupun Ulamak, beliau adalah ahli politik yang hanya bermain Islam demi kepentingan politiknya sahaja. Islam tidak mengajar untuk menindas rakyat dibawah dan Islam tidak mengajar untuk melakukan rampasan harta benda sesama umat Islam.Mereka bersifat Munafik..Hari ini janji itu..besuk janji tah apa tah lagi semuanya itu untuk pancing undi..Munafik..

Ee merasa kesian dengan kambing-kambing PAS (Sebab apa dipanggil kambing kekadang tidak mandi kerana dok asyik dengar ceramah 24 jam)...bapak kambing bengong bagi fatwa 'biar papa di dunia asal di akhirat kita senang'...sampai sekarang duduk bawah tempurung. Mu sibuk nak buat hudud mudud. Buat tak jugak.Sekali Karpal meletup kentutnya, terkencing...hudud jadi sujud terus dibawah tapak kaki DAP... Hudud, itulah irama yg didendangkan oleh Nik Ajis dari pilihanraya ke pilihanraya...kesian korang dapat kambing bengong akai singkat...Biarlah si nyanyuk tu sorang jer yg gila, korang nak ikut buat apa ? Tukar kerajaan PAS ke BN...tengok hari pertama pasti ada perubahan !

Dalam usaha untuk memenuhi nafsu serakahnya, parti PAS mahu menonjolkan imej sebagai parti untuk semua. Parti ini telah melancarkan portal berita bahasa Melayu - Roketkini. Portal yang memfokuskan kepada berita dan analisis itu khusus untuk menarik sokongan pengundi Melayu, yang selama ini dianggap anti-ultra kiasu.PAS sanggup melakukan apa saja asalkan mendapat undi..mereka sanggup menghalalkan cara..

PAS sanggup bersekongkol dengan DAP Laknatullah untuk menjatuhkan Melayu dan Islam. Benar,Ee bersetuju, generasi muda mahu perubahan.Ee pun mahu perubahan. Tidak ada sesiapapun yang rasional suka kepada rasuah, korupsi, penyelewengan dan banyak lagi perkara mungkar seperti yang PAS war-warkan.Tetapi jangan lupakan sejarah. Jadikan sejarah sebagai iktibar untuk dijadikan panduan melayari masa hadapan. Masih banyak lagi parti altenatif yang boleh dipilih jika kita tidak suka kepada parti yang memerintah hari ini. Tetapi bukan dengan memilih parti ultra kiasu.
Sebenarnya jika PAS nak membetulkan apa yang tidak betul sepatutnya bermula dari dalam..tapi bila Ee katakan ini mereka akan kata UMNO macam2..inilah PAS yang hanya tahu prasangka dan memandang kepada perkara-perkara yang belum pasti..

Parti Cina DAP Laknatullah ini terlalu bahaya kepada kita sebagai umat Islam. Ambillah iktibar dengan apa yang berlaku di Singapura. Apabila mereka berkuasa(PAP) , apa yang terjadi kepada nasib Melayu di bumi Melayu. Melayu terus terpinggir dan tidak dipercayai. Jika ada Melayu yang menentang, akan dibuang jauh-jauh seperti yang berlaku kepada Melayu Singapura, Dr. Lily Zubaidah. Melayu tidak lagi dilantik menjadi presiden. Ultra kiasu lebih mempercayai bangsa lain.Begitu juga apabila DAP kini peneraju Pulau Pinang apa sudah jadi pada bangsa Melayu?..

Namun, jika adapun Melayu yang dipercayai, mereka akan mengambil Melayu yang sudah tidak ada darah Melayu, tidak ada semangat Melayu dan apatah lagi semangat Islam. Inilah yang sedang berlaku di sana. Apabila perkara ini berlaku, mudahlah untuk mereka memperkudakan Melayu. Akhirnya, Melayu merempat di buminya sendiri.Bila Ee berkata begini mereka (HamPAS) akan menyalah UMNO kerana menyerahkan Singapura pada PAP tetapi mereka lupa pada sejarah dan sebenarnya tidak pernah tahu sejarah sebab musababnya..Mereka main ikut saja kata2 merapu pemimpin Dajjal yang kemaruk kuasa..

Golongan muda ultra kiasu juga dikatakan jauh berbeza dengan golongan tua yang dikatakan sudah tidak relevan lagi. Atas alasan inilah agak-agaknya mereka mahu mengambil pendekatan pemerintahan Umar Abdul Aziz sebagai panduan mentadbir.Ee pernah diberitahu oleh kawan2 dalam PAS bahawa kononnya pemimpin ultra kiasu Pulau Pinang telah mengatakan hasratnya memeluk Islam."Alhamdulillah, kerana Pas berjaya mentarbiyyah dan memberikan kefahaman Islam terhadap mereka walaupun hanya berkawan dalam jangka masa singkat.Tapi itu hanya borak kosong HamPAS saja..Hakikatnya "Kosong" macam bendera HamPAS..hehehe..

Dalam pada itu Ee cuba pula buat perbandingan dengan Umno selama berkawan dengan parti-parti komponennya dalam BN, sekurang-kurangnya Ee lihat beberapa menteri kanan bukan Islam memeluk Islam seperti Tun Omar Ong Yoke Lin dan Datuk Leo Michael Toyad. Tahniah, saya tumpang gembira dan bersyukur.Sejahil-jahil UMNO seperti yang dikatakan oleh PAS dapat juga berdakwah dengan mendirikan pelbagai program untuk memertabatkan Islam sehingga nama Malaysia gah dipersada dunia..dan kini menjadi antara negara Islam terbaik dunia..UMNO juga berjaya menjadikan pemimpin2 dan para penyokong pembangkang tumpang sekaki dengan kejayaan UMNO mentadbir negara..mereka kini menikmatinya dari segi kemakmuran sehingga mereka ada yang menjadi kaya raya,bijak pandai,ustaz,ustazah
dan anak cucu mereka dapat mencari rezeki dengan aman damai..Ini semua atas daya usaha pemimpin UMNO yang bijak mentadbir sehingga negara menjadi terkenal aman makmur..Hanya mereka HamPAS yang tidak pernah bersyukur dengan rahmat anugerah dari Allah SWT..

No comments:

Post a Comment