Tuesday, November 8, 2011

Agenda Jahat Pembangkang dalam Menghadapi PRU 13 terbongkar..




Pada Ee inilah manusia mulut "Bangkai" Mustaffa Ali (PAS) berkata bahawa isu Setiausaha Penerangan DAP Tonny Pua ingin mengurangkan jumlah Kakitangan Awam apabila mereka berkuasa kelak dengan menamatkan perkhidmatan mereka sebagai bersifat keperibadian.Apa saja yang dikatakan oleh DAP pada PAS semuanya betul walau pun isu itu sebenarnya akan menjadi "Barah" kepada Agama dan Bangsa".

Pada Ee sebenarnya mereka (PAS) sedar bahawa majoriti Kakitangan Awam adalah orang-orang Melayu.Namun demi kerana takut kehilangan undi kaum Cina mereka sanggup menutup mata,memekakan telinga dan membutakan mata hati asalkan keuntungan memehak kepada mereka.

Apa yang Ee ketahui melalui risik yang dipercayai ini merupakan satu Agenda Jahat DAP serta sekutunya PAS dan PKR dalam apa yang dikatakan "Perang Psychology".DAP bermain dengan isu ini agar kaum Cina yang berfikiran rasis dan pekauman akan menyokong semasa PRU 13 kelak.Begitu juga DAP begitu bijak memainkan sentimen hendak menukarkan Bendera Malaysia apabila mereka berkuasa kelak.Dalam usaha memecah belahkan undi antara kaum Melayu dan Cina mereka begitu bijak dengan mengunakan PAS dan PKR sebagai senjata untuk meraih undi Melayu.

Setelah diteliti secara halus Agenda Jahat pembangkang semakin ketara apabila PAS melalui Naib Presidennya Mat Sabu mengangkat komunis sebagai Wira dengan harapan PAS akan dapat diterima oleh kaum Cina.Sementara DAP pula begitu halus memainkan peranan memenangi hati kaum Melayu dengan bertindak mencampuri urusan Agama Islam dengan harapan dapat menambat hati pengundi Melayu.Sementa
ra PKR pula digunakan untuk menarik pengundi kaum India dengan kepetahan Anwar digunakan sepenuhnya dalam mempengaruhi kaum India melalui Hindraf.

Kelicikan politik main "Main Wayang" Puak Pembangkang begitu ketara sejak selesai PRU 12 dengan bermain tarik tali antara mereka dalam sesuatu isu..Antaranya Isu Hudud,Pengunaan Kalimah Allah di Gereja,Pengunaan petikan ayat Quran dan Hadis oleh pemimpin DAP,Penyerbuan Jawi keatas Gereja,Penubuhan Negara Kebajikan,Menjadikan Agama Kristian Agama Rasmi Negara,Mengangkat Komunis sebagai Wira Negara dan terbaru penganjuran Seksualiti Merdeka oleh S.Ambiga.

Pada Ee Agenda yang begitu teratur dalam siri pemberontakan secara halus oleh pembangkang dalam Bersih 2.0 baru-baru ini merupakan Agenda tersembunyi mereka dalam memecah belahkan perpaduan rakyat negara ini dengan harapan apabila berlakuan rusuhan yang tidak terkawal mereka akan bertindak merampas kuasa dengan cara menghapuskan kepercayaan rakyat terhadap Kerajaan UMNO yang sedia ada.Inilah kelicikan pehak pembangkang yang diketuai oleh Anwar Ibrahim. Alhamdulillah negara terselamat dengan helah licik mereka dengan kecekapan pehak berkuasa menangininya.

Pada Ee kekecewaan mereka terhadap Bersih 2.0 kini mereka perhalusi pula dengan mengunakan kembali kelicikan S.Ambiga dengan menganjurkan pula Seksualiti Merdeka dengan harapan akan terjadi kacau bilau dan mereka boleh menyalahkan kembali Kerajaan UMNO.Kelicikan mereka juga begitu ketara apabila memainkan isu serangan peribadi keatas Perdana Menteri melalui fitnah keatas anak isteri beliau agar rakyat hilang kepercayaan terhadap PM.

Demi kuasa politik mereka (PAS) begitu berani memperdagangkan maruah agama dan bangsa kepada kaum lain terutama DAP laknatullah.Dengan mengunakan pengaruh bloger PAS membuat fitnah dan mengecam PM dan Isteri sehingga sanggup memperkecilkan keIslaman PM ketika melakukan ibadatHaji. Mencerca,memfitnah, manupulasi dan memburuk-burukan keperibadian pemimpin UMNO inilah cara tidak bertemadun puak2 HamPAS.Islam tidak mengajar ini semua.Janganlah kerana kemaruk nak berkuasa menghalalkan cara "Halal wal Haram" dijadikan pegangan..Ini akan merosakan keImanan yang kita pegang selama ini..

Firman Allah dalam Surah Luqman ayat 16 yang bererti :

(Luqman berkata):"Wahai abak ku!Sesungguhnya,jika ada(sesuatu perbuatan) sekalipun seberat biji sawi serta ia tersembunyi di dalam batu besar atau di langit atau pun di bumi,nescaya Allah akan memberinya(balasan).Sesungguhnya Allah Maha Halus lagi Maha Teliti.

Firmanya lagi dalam Surah Luqman ayat 33 yang bererti :

Wahai manusia! Bertakwalah kepada Tuhannu dan takutlah pada hari yang(ketikaitu)seorang bapa tidak dapat menolong anaknya,dan seorang anak tidak dapat pula menolong bapanya sedikit pun.Sesungguhnya janji Allah itu pasti benar,maka janganlah sekaliu-kali kamu terpedaya oleh kehidupan dunia dan jangan sampai kamu terpedaya oleh penipu dalam(mentaati)Allah.

Renung2kanlah..Bersatulah dibawah 1 Malaysia demi Agama,Bangsa dan Negara jangangan ikutkan segala hasutan dajjal pembangkang yang tamak untuk berkuasa.

No comments:

Post a Comment