Sunday, April 21, 2013

Pada Ee Harun Din pun 2x5 sama saja dengan Nik Ajis dan Hadi Awang "Munafik" akan duduk sebaris dengan Abdullah bin Ubai.......





Apa yang Ee nampak dan mungkin semua nampak atau pura2 tidak nampak akan hal puak2 PAS begitu suka melabelkan orang lain terutamamnya UMNO dgn gelaran2 yang cukup buruk, sekarang ni apa yang Ee nampak dah banyak terbalik dab berbalik kepada PAS itu sendiri.Jika dulu kerjasama UMNO,MCA dan MIC dianggap oleh penganut PAS sebagai kafir apa bezanya kerjasama PAS dan DAP yang membentuk satu pakatan haram bersama PKR?..

Setelah Ee kaji selidik sehalus-halusnya jika dulu tu sebenarnya penganut2 PAS cukup marah terhadap UMNO atas dasar cemburu sebab tidak mendapat kuasa politik yang membolehkannya menghalalkan apa yang haram dan yang halal.Apa tah lagi bila melihat pemimpin2 BN menaiki kenderaaan mewah seperti Mercedes dan lain2 kenderaan mewah kesana kemari.Sekarang ini bila ekonomi yang dikaji,diuji,dilaksanakan oleh pemimpin2 UMNO mula mendatangkan hasil..Apa tah lagi mereka kini telah mempunyai sedikit kuasa diatas beberapa buah negeri yang dimenangi setelah bersekongkol dengan DAP dan PKR pada PRU 12 yang lalu..Ee nampak kini pemimpin2 & ahli2 mereka sendiri rata2 memiliki Mercedes, anak bini merekapun memandu Mercedes,BMW & kenderaan mewah lain,rumah2 mereka pun besar2 & mewah belaka..Apa yang Ee nak katakan hanya penyokong2 kampungan mereka masih tidak sedar hal ini kerana setiap kali berceramah mereka akan menuduh dan membuat fitnah memburukkan pemimpin UMNO kononnya berkereta besar sebab rasuah macam2..Mereka cuba menunding jari kepada UMNO..pada Ee jawaban yang paling mudah lihat sajalah negeri yang mereka perintah..tengok saja pemerintahan PAS di kedah, Selangor, Penang & sebelum ni di perak yg dah tersasar jauh dari landasan islam kerana melebihkan kafir harbi dari saudara2 islam sendiri...apa sudah jadi?..

Ada kalanya Ee dapat merasakan bahawa penganut2 PAS ni terlalu diperbodohkan tahap satu macam orang yang telah merelakan lubang juburnya disodok dik Anwar Al Juburi tak tahu nak melawan atau bertanya..mereka hanya tahu angguk2 ,geleng2 sapi je..apa taknya setiap kali pergi dengar ceramah pemimpin mereka kata orang BN naik kereta besar2 belaka,rumah mereka besar2 belaka tu mesti ambil rasuah..penyokongnya akan sambut dengan takbir..Yang Ee hairankan kenapa penganut PAS tak tanya kepada pemimpin mereka masa datang ceramah tadi mereka naik kereta apa?..jalan kaki ke atau naik teksi?..Apa yang Ee nampak rata2 pemimpin PAS yang datang naik Mercedes dan kereta2 mewah begitu juga sebahagian penganut PAS lainnya..cubalah tanya mereka dapat duit dari mana?..taklah baru setahun dua jadi YB PAS dah mampu beli Mercedes ratusan ribu, buat rumah banglow untuk bini tua dan muda..dan yang lebih lagi ada yang buat rumah banglow sampai 4 biji sebab apa yang Ee ketahui ada YB PAS yang kebanyakannya kawin lebih dari satu.

Pada Ee begitu senangnya penganut PAS menuduh orang lain nepotisme, kronisme, rasuah & sebagainya tetapi dalam kelambu PAS lebih teruk lagi keadaannya hinggakan Nik Ajis nak buat kerja haji pun berbungakan rasuah..Begitu juga bila Setiausaha Agong PAS Mustaffa Ali berzina dalam videonya bersama sundal...Hadi awang selaku Presiden bukannya nak menyiasat sebaliknya mengalakkan kelakuan zina dengan alasan budak taska PASTI bahawa Mustafa Ali sakit lutut...Eh apakah jadahnya..kalau dah roket DAP Mustaffa mula naik sakit lutut ke sakit apa ke semuanya kena terjah...ba..alif..ngang punya Presiden PAS.. pada Ee hanya penganut2 PAS ni kuat bersendiwara, pandai makan, pandai simpan..kebusukan kerja tidak baik pada mereka baik.. sebab mereka merasakan lebih Islam dari yang Islam lainnya dan Allah SWT tidak akan menyuruh malaikat mencatatkan keburukan mereka hanya kebaikan mereka saja yang Allah suruh catatkan..Inilah untungnya bila jadi penganut PAS..

Apa yang Ee nampak perjuangan PAS untuk menubuhkan sebuah negara Islam telah diketepikan oleh pemimpin mereka, atas nama kerjasama dengan parti yg menolak islam. pemimpin PAS bergitu munafiq apabila masih lagi menipu pengikut mereka dengan bercakap mengenai Islam tetapi segala perbuatan mereka terang dan jelas hanya menjadi anjing kepada kapir harbi DAP.Pada Ee DAP pula tidak lebih adalah sebuah parti idealogi chauvinist komunis yg mana mereka berjuang untuk menghapuskan apa sahaja yg berkaitan bangsa Melayu dan juga Agama Islam di negara ini. Mereka juga adalah golongan yg ingin menukar sejarah, dengan mengatakan akan menukar bendera Malaysia,menghapuskan hak orang Melayu jika dapat berkuasa..dan yang lebih menjijikan mengangkat pejuang komunis sebagai pejuang kemerdekaan dan wira negara melalui anjing upahannya Mat Sabu.Ee terangkan disini bahawa DAP chauvinist komunis ini juga adalah parti ingin menghapuskan kuasa sultan melayu dan juga kuasa Islam.Mereka sentiasa mempertikaikan hak hak bangsa Melayu sebagai tuan yg mutlak di bumi malaysia ini. Malah pernah mereka cuba mengubah sejarah mengatakan yg Komunis adalah perjuang kemerdekaan.Mereka cuba mengubah segalanya..malahan kerjasama pakatan kini telah bersetuju agar kalimah Allah boleh digunakan oleh bukan Islam...Ee cakap sekali lagi Hadi Awang,Nik Ajis bertanggung jawab sepenuhnya segala apa yang berlaku dewasa ini dan para ulama PAS serta pemimpin2 PAS lah yang akan menerima dosa bersubahat bila akidah umat Islam mula goncang akibat perbuatan mereka.Jika Harun Din selaku ulama PAS bermain wayang mengeluarkan fatwa "Kuffur kepada mereka yang menyokong kalimah Allah boleh digunakan oleh bukan Islam" bermakna beliaulah yang bertanggung jawab bersubahat.Ee katakan ini semua berfakta kerana Harun Din masih bertanding dalam PRU 13 tiket PAS dan masih berjuang bersama mereka yang dikatakan kuffur..Pada Ee Harun Din pun 2x5 sama saja dengan Nik Ajis dan Hadi Awang "Munafik" akan duduk sebaris dengan Abdullah bin Ubai tokoh munafik zaman Rasulullah SAW.

Kita semua tahu bahawa Malaysia adalah sebuah negara yg berbilang kaum dan bangsa di mana kerajaan pimpinan UMNO/Barisan Nasional bergitu unik kerana memimpin atas dasar tolenransi antara kaum, malah ramai orng cina dan juga india termasuk melayu yg mendapat mafaat dan ramai telah menjadi antara yg berjaya dan mencipta nama di dunia termasuklah ada yang menjadi pemimpin pembangkang samada PAS,DAP dan PKR semuanya itu adalah dari hasil kejayaan yang telah dibawa oleh kerajaan BN tanpa mengira kaum,agama dan apa anutannya..asalkan rakyat 1Malaysia mereka akan dilayan sama adil.

Ee katakan sejujur-jujurnya negara kita Malaysia dapat mengekalkan keharmonian selama berpuluh tahun kerana tolenrasi diantara kaum bergitu kuat dan saling hormat menghormati di antara rakyat berbilang bangsa..Namun apabila munculnya chauvinist komunis(DAP) ini yg berlagak dan tidak ada rasa hormat kepada orang lain hanya akan membawa kepada pepecahan. Adakah parti yg tidak menghormati sesuatu bangsa ini layak untuk memerintah?..Ee dapat rasakan mereka penganut PAS mahupun pembangkang Melayu lainnya akan tetap berkata asal dapat tumbangkan kerajaan pimpinan UMNO mereka puas hati?..kerana apa?..dengki,kianat,iri hati..fikirkanlah demi anak2,cucu2,cicit2 dan jenerasi akan datang..janganlah terlalu ikutkan desakan iblis yang bersarang di hati menanam perasaan dendam sesama seagama,sebangsa yang rosaknya Agama dan Bangsa..Bersatulah! dalam 1Malaysia..Oleh itu marilah kita semua bersatu dalam 1Malaysia pada PRU 13 ini dengan mengundi Kerajaan Barisan Nasional dengan memberikannya mandat yang lebih besar demi agama,bangsa dan negara agar dapat membela jenerasi akan datang..So..kamu fikirlah sendiri...Samada Agama PAS yang menjadi Anutan kamu..atau kamu memilih Agama Islam sebagai Anutan kamu...Jika kamu pilih Islam sebagai agama anutan maka undilah Barisan Nasional....

3 comments:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete
  2. saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

    ReplyDelete